استانی 00:48 - 30 مهر 1393
حسین طلا در گفت‌وگو با فارس:
نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی هیچ‌گاه از نظام سهم‌خواهی نکرد، گفت: وی همواره به‌دنبال همدلی و همراهی در راستای تقویت نظام بود.

آیت‌الله مهدوی‌کنی هیچ‌گاه از نظام سهم‌خواهی نکرد

حسین طلا امروز در پی ارتحال عالم مجاهد و پارسا آیت‌الله مهدوی‌کنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: مهم‌ترین شاخصه وی این بود که تمام پست‌ها را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجربه کرد.

وی گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی در نهایت به دو موضوع توانمندسازی و تربیت نسل جدید تکیه داشتند. تلاش وی همواره در راستای تربیت نسلی متدین و عالم بود و آنچه در حوزه و دانشگاه انجام داد در جهت تحقق این مهم بود.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی با وجود اینکه در قبل و بعد از انقلاب تلاش‌های ارزنده‌ و شایانی در راستای ارزش‌های اسلام و انقلاب داشت و سهم مهمی در پیشبرد و پاسداشت انقلاب اسلامی ایران داشتند هیچ‌گاه از انقلاب اسلامی سهم‌خواهی نکردند.

وی افزود: آیت‌الله مهدوی‌کنی همواره به‌دنبال همدلی و همراهی در راستای تقویت نظام بودند و سیره و منش وی برای ما سیاسیون درس است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی بار دیگر ضمن تسلیت رحلت عالم والامقام آیت‌الله مهدوی کنی بیان داشت: قطعاً مقام وی متعالی است و ما نیز از خداوند متعال علو درجات را برای این عالم مجاهد و فداکار مسئلت داریم.


5008450
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است