استانی 21:08 - 12 بهمن 1393
امام جمعه موقت دامغان:
امام جمعه موقت دامغان گفت: افزایش آگاهی سیاسی در جامعه و اقتدار نظامی کشور مهم‌ترین پیامدهای انقلاب اسلامی است.

افزایش آگاهی سیاسی در جامعه مهم‌ترین پیامد انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام حسن رستمیان امشب در جشن آغازین روز دهه مبارک فجر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اظهار داشت: امشب با آغاز دهه جدیدی از انقلاب اسلامی مصادف است؛ در طول تاریخ سنت‌های الهی ثابت مانده و انقلاب اسلامی ثمره خون شهداست.

وی تصریح کرد: خون شهیدان با آرمان‌های انقلاب آمیخته شده و خط مقاومت در جهان امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

امام جمعه موقت دامغان ادامه داد: انقلاب اسلامی مقدمه‌ای است برای اینکه انسان‌ها مقاومت را تجربه کنند و بشر باید در خود مقاومت ایجاد کند؛ همان‌گونه که خدا هیچ تغییری ایجاد نمی‌کند مگر اینکه مردم در خویش تغییر ایجاد کنند.

رستمیان افزود: دهه مبارکه فجر سراسر خاطره است؛ سال 42 که امام را دستگیر کردند، ایشان فرمودند هیچ هراسی از دستگیری ندارند و امروز باید شجاعت امام را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه اولین قدم برای تقویت خط مقاومت این است که ترس را از ملت‌ها دور سازیم، افزود: انقلاب 37 سال راه خودش را ادامه داده و در چند جبهه به اهداف خو نزدیک‌تر شده و امروز نخستین پیامد انقلاب، ارتقای آگاهی سیاسی جامعه است.

امام جمعه موقت دامغان اضافه کرد: حتی بچه‌های کوچک آمریکا و اسرائیل را می‌شناسند و در مقابل آن موضع‌گیری صریح و روشنی دارند.

وی ادامه داد: افزایش بصیرت جامعه از دیگر پیامدهای انقلاب  بوده و امروز شاهد اقتدار سیاسی نظام هستیم که اقتدار علمی نیز در پی آن مطرح می‌شود.

امام جمعه موقت دامغان ادامه داد: امروز بخشی از قدرت موشکی حزب‌الله رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده است و رژیم کودک‌کش صهیونیستی دو هفته پیش اشتباهی کرد و خون سرداران ایرانی و حزب الله را ریخت و امروز باید تاوان دهد.

رستمیان افزود: این رژیم وقتی متوجه شد که یک فرمانده نظامی ایرانی در آن کاروان بوده است، اعلام کرد که نمی‌دانسته یک ایرانی هم در آن کاروان حضور داشته است و اگر می‌دانست هیچ‌گاه این کار را نمی‌کرد و اینک رژیم صهیونیستی بسیار به هراس و وحشت افتاده است.

وی تصریح کرد: سیدحسن نصرالله اعلام کرد مقاومت هر تجاوز اسرائیل را در هر زمان و مکان هر طور که بخواهد پاسخ خواهد داد و این بسیار ارزشمند است.

امام جمعه موقت دامغان گفت: سیدحسن نصرالله وقتی اعلام کرد جولان را به خط مقدم نیروها تبدیل می‌کند، وزیر خارجه اسرائیل اعلام کرد هیچ جای امنی برای ما باقی نمانده است و در آغاز انقلاب اسلامی نیز امام خمینی (ره) فرمود اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و به زودی غده سرطانی و فساد عالم به نابودی کشانده خواهد شد.


5753388
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است