بین‌الملل 23:27 - 12 اسفند 1393
تعدادی از عناصر تروریستی و تکفیری داعش که در محاصره ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی قرار دارند، فریاد کمک سر دادند.

تعدادی از عناصر تروریستی و تکفیری داعش که در محاصره ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی قرار دارند، فریاد کمک سر دادند.



به گزارش فارس، عناصر تروریستی داعش که دست به اقدامات جنایت‌کارانه بی‌سابقه می‌زنند، با آغاز عملیات پاکسازی استان صلاح الدین و شکست در برابر نیروهای ارتش و بسیج مردمی، فریاد «ای مسلمانان به یاری ما بشتابید» در تکریت سر دادند.



پایگاه خبری «المسله» گزارش داد که این فریاد در حالی سر داده می شود که هیچ پاسخی به آن داده نمی شود و تنها با گلوله ارتش و نیروهای مردمی (الحشد الشعبی) به فریاد کمک داعش پاسخ داده می شود.



در این گزارش آمده است که «ناصر الخلافه» یکی از عناصر تکفیری داعش در بیانیه‌ای با نوشتن عبارت « اغیثونا یا مسلمین» به شکست این گروه تکفیری تروریستی در شهر تکریت استان صلاح الدین اعتراف کرده است.







ناصر الخلافه در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که « ایران در تکریت هرکاری بخواهد، انجام می دهد و ما در معرض حملات سنگین شبه نظامیان مجهز به سلاح‌های مرگبار و پیشرفته قرار داریم. چرا سکوت می کنید؟».



این عنصر تکفیری در ادامه پیام خود در توئیتر نوشت: «یاری‌کنندگان کجا هستند؟ چرا در برابر این حملات ساکت هستند؟ چرا تکریت را همچون لقمه‌ای در اختیار نیروهای ایرانی قرار دادند؟».



عملیات ارتش و نیروهای مردمی عراق برای آزادسازی استان صلاح الدین از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شده است و تاکنون ارتش پیشروی‌های چشمگیری در مناطق مختلف این استان از جمله شهر تکریت و سامرا داشته است.



شهر تکریت، مرکز استان صلاح‌الدین عراق در 140 کیلومتری شمال غربی بغداد و بر کرانه رود دجله قرار دارد که قبل از حمله داعش، نزدیک به 300 هزار نفر جمعیت داشت.

5970083
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع امنیتی در تشریح حمله به میدان گازی شمال عراق گفتند: بمباران میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا، تلفات انسانی برجای گذاشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک پهپاد ام کیو ۹ریپر به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار این هفته در سواحل یمن سقوط کرد که احتمالاً توسط انصارالله سرنگون شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه المسیره یمن جمعه شب گزارش داد که عربستان، روستا‌های مرزی در شمال یمن را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که ۲ تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان انگلیسی همزمان با گسترش جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی‌ها و قطع ارتباط با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد، اما مدعی شد که این اعتراض‌ها نشانه دموکراسی آمریکایی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است