فرهنگی‌هنری 19:42 - 29 شهریور 1393
همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 27 برنامه فرهنگی و ورزشی به مدت یک هفته در استان همدان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا سید'عبدی افتخاری' عصر شنبه در نشست هماهنگی برنامه های فرهنگی ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس همدان افزود: این برنامه ها با همکاری هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان های همدان اجرا می شود.



وی اظهار داشت: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، بازدید ورزشکاران از موزه دفاع مقدس و غبارروبی مزار مطهر شهدا از جمله برنامه های فرهنگی پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس است.



افتخاری اضافه کرد: اجرای همایش ورزش صبحگاهی ، برگزاری مسابقه آمادگی جسمانی بانوان در رشته های دارت و ایستگاهی، اجرای مسابقات چند جانبه کبدی ، مسابقه مینی والیبال بانوان و مسابقات بومی ومحلی از مهمترین برنامه های اجرایی در طول هفته دفاع مقدس همدان است.



وی در ادامه جنگ هشت سال دفاع مقدس و پیروزی مردم ایران را حاصل رشادت های جوانان شهید دانست و گفت: هفته دفاع مقدس تداعی کننده جانفشانی و ایثار جوانان برومند انقلاب اسلامی در جنگ هشت ساله تحمیلی است.



وی تبیین ارزش های هشت سال دفاع مقدس را برای جوانان ضروری دانست و اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یکی از بزرگ ترین و حساس ترین وقایع تاریخی کشورمان است و تلاش ما این است که برنامه های هفته دفاع مقدس با هدف نهادینه سازی آثار و ارزش های دفاع مقدس و تبیین درس ها و عبرت ها از جنگ و تبیین قدرت دفاعی کشور در سطح استان برگزار شود.



افتخاری با تاکید بر اینکه وظیفه کنونی ما حرکت در مسیر صیانت از ارزش های شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی است، گفت: این هفته فرصتی مناسب برای بیان خاطرات و تبیین این ارزش ها برای نسل امروز است.



مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: دوران هشت سال دفاع جوانمردانه عزت و افتخار ایران را به دنبال داشته و این افتخار جز به دست فداکاری ها و از خود گذشتگی های شهدا به دست نیامد.



وی اظهار کرد: حفظ و انتقال ارزش های دفاع مقدس مهمترین وظیفه بوده چرا که شهدا، جانبازان و ایثارگران الگوی جوانان و دفاع مقدس متعلق به اقشار مختلف مردم است.



ستان همدان در دوران هشت سال دفاع مقدس هشت هزار شهید، 17 هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.



31 شهریور تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.



576/7520

انتهای پیام /*


4755361
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت ۲ جایزه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است