بین‌الملل 12:58 - 28 آذر 1393
رزمایش حماس در سالگرد تاسیس این جنبش و پرواز پهبادهای آن بر فراز آسمان غزه صهیونیستها را برآشفته کرد.

پهبادهای حماس صهیونیستها را شوکه کرد
به گزارش افکارنیوز، "عود گرانوت" تحلیلگر مسائل سیاسی کانال یک تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: حماس باید از ایران تشکر کند. برغم تلاشهای دولت مصر در کنترل گذرگاهها و ممانعت از عبور اسلحه به نوار غزه، مواد اولیه مورد نیاز جنگ افزارهای حماس وارد غزه می شود.



درحالی که مناطق ویران شده هنوز آباده نشده است ، حماس در حال تجدید قوای نظامی است، از مبلغ ۵ میلیارد که اعراب برای آبادی غزه وعده داده بودند تنها مبلغی ناچیزی به غزه رسید.



"امیر بارشالوم" تحلیلگر مسائل نظامی در این باره تصریح کرد: حماس در جشن سالگرد تأسیس این جنبش دو پهباد را بر فراز غزه به پرواز درآورد.



نیروی هوایی اسرائیل برای اطمینان حاصل کردن از عدم تجاوز پهبادها به حریم هوایی اسرائیل جنگنده های خود را در این راستا به پرواز در آورد.



اسرائیل برای امتناع از حمله حماس به اسرائیل دو پهباد حماس بر فراز غزه را سرنگون نکرد.



گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس اخیرا در جریان یک رژه در غزه به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد تاسیس این گروه ، از پهباد ساخته شده توسط این گروه رونمایی کرد .



در این رژه همچنین موشک های گردان های القسام به نام "آر ۱۶۰" که در جریان نبرد "العصف الماکول" علیه ارتش صهیونیستی در حیفا مورد استفاده قرار گرفت بود برای اولین بار به نمایش درآمد.

همچنین موشکی به نمایش درآمد که بر روی آن علامت سوال حک شده بود.



حماس در سال ۱۹۸۷ همزمان با آغاز انتفاضه اول با صدور بیانیه ای، موجودیت خود را اعلام کرد.

5448133
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برخی از مقامات آمریکایی معتقد هستند اسرائیل با تخریب زیرساخت‌های غزه با سلاح‌های آمریکایی به قوانین بین المللی احترام نمی‌گذارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عربستان سعودی می‌گوید جنگ غزه روحیه اقتصادی را تحت فشار قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در تظاهرات دانشجویان علیه هم‌دستی غرب با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بازداشت شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شورای ارتقای تجارت بین‌المللی چین از اتحادیه اروپا خواست تا به بهبود و بهینه‌سازی محیط تجاری ادامه دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نتایج نظرسنجی جدید نشان داد که بایدن پایین‌ترین محبوبیت را در میان روسای جمهور گذشته دارد و ترامپ پیشتاز ایالت‌های سرنوشت‌ساز است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه یدیعوت آحارنوت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اسیر ۲ وزیر کابینه خود دانست و نوشت نتانیاهو از ترس آنها موضع خود را تغییر می‌دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گزارش شده است که ایالات متحده در تلاش است تا حکم دادگاه بین المللی کیفری علیه نتانیاهو را مسدود کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش «همبستگی با مردم غزه» این بار از دانشگاهی است که از آپارتاید در آفریقای جنوبی تا جنگ کنونی اسرائیل در غزه سابقه حرکاتی تاثیرگذار داشته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رای الیوم از سناریوی رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح پرده برداشت و نوشت اطلاعات گروه‌های مقاومت گواه بر طرح ارائه شده به طرف مصری و آمریکایی است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برخی منابع از احتمال اعزام ارتش انگلیس به نوار غزه برای کمک به ساخت اسکله موقت و ارسال کمک‌های بشردوستانه خبر دادند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است