اجتماعی 15:41 - 30 آبان 1396
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران از برخورد با متخلفان و سودجویانی که به بهانه «گردشگری سیاه» به برگزاری تور بازدید از مناطق زلزله‌زده غرب ایران اقدام کرده‌اند، خبر داد.

برخورد با دفاتر سودجو و مجریان تور زلزله در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری تهران، در پی انتشار خبری مبنی بر برگزاری تور به مناطق زلزله‌زده با عنوان «راه‌اندازی تور زلزله‌گردی سرپل‌ذهاب توسط شرکت‌های توریستی!»، رجبعلی خسروآبادی اعلام کرد: با توجه با اعلام ممنوعیت تردد خودروهای غیرمجاز در مناطق زلزله‌زده توسط رییس پلیس راهور ناجا، برگزاری هرگونه تور و بازدید از این مناطق بدون هماهنگی امکان‌پذیر نبوده و با دفاتر متخلف برخورد می‌شود.

وی گفت: براساس دستورالعمل صادر شده به منظور امدادرسانی هرچه سریع‌تر به مناطق زلزله‌زده و ممانعت از تجمع افراد فاقد مسؤولیت در این مناطق، پلیس راه اجازه تردد وسایل نقلیه فاقد مسؤولیت در محورهای منتهی به مناطق زلزله‌زده را نخواهد داد و فقط سازمان‌های امدادی کشور مثل هلال احمر، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در مناطق زلزله‌زده اجازه حضور دارند و مشغول عملیات امداد و نجات هستند، هرگونه حضور فیزیکی غیرضروری در منطقه باعث اختلال در امر ترافیک بوده و روند خدمات‌رسانی را با مشکل مواجه خواهد کرد.

او همچنین اظهار کرد: براساس ابلاغ‌ها و اطلاع‌رسانی‌های مکرر، تمام دفاتر و شرکت‌ها به عقد قرارداد اعلامی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با مسافر موظف‌اند در آن قرارداد تمام خدمات قابل ارائه به مسافران و گردشگران از جمله درج تاریخ رفت و برگشت و همچنین ساعت اعزام باید مشخص باشد که تامین این شرایط در تور مناطق زلزله زده غیر ممکن است.

خسروآبادی گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر برگزاری این تور توسط دفاتر پایتخت مشاهده نشده، ولی در صورت مشاهده با دفاتر متخلف برخورد خواهد شد.

۴۷۴۷


9546217
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است