استانی 02:53 - 29 آذر 1393
مدیرکل منابع طبیعی کردستان:
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان از رفع مشکل اراضی موقوفه مورد اختلاف با این اداره خبر داد.

مشکل موقوفات مورد اختلاف با منابع طبیعی کردستان رفع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیمان باباپیری جمعه شب در  نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با تبریک فرارسیدن هفته وقف اظهار داشت: هرکجا رابطه تعاملی بین دو دستگاه و دو مجموعه به‌وجود آید فضای آرامش‌بخش و تعامل را نیز به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اهمیت تعامل بین اوقاف و منابع طبیعی گفت: حسن نیت موجب پیشرفت کارها می‌شود و انجام صالحانه امورات، اثر و منافع خود را در سطح کلان جامعه نشان می‌دهد.

وی افزود: مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه این استان را به عنوان حامی و پشتیبان خود می‌بیند که خوشبختانه مشکلات اراضی اوقافی و مورد اختلاف با منابع طبیعی حل شده است.

باباپیری خاطرنشان کرد: حمایت از موقوفات و تعامل و تفاهم با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کردستان همواره در دستور کار منابع طبیعی کردستان وجود داشته است.

وی با اشاره به اجرای تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین اوقاف، ثبت و منابع طبیعی،گفت: خوشبختانه با برگزاری موفقیت‌آمیز همایش منطقه‌ای سه‌جانبه بین سازمان‌های اوقاف و امور خیریه، منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک، تفاهم مناسبی در خصوص اراضی مورد اختلاف اوقاف و منابع طبیعی به‌وجود آمده و طبق قانون، مشکلات اراضی مورد اختلاف حل شده و در مراحل صدور سند قرار گرفته است.


5450628
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است