ورزشی 19:51 - 12 تیر 1394
به نظر می رسد لیونل مسی توانسته است بازیکنی که در ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین حکم آندرس اینیستا در بارسلونا را برایش دارد، پیدا کند.

مسی، اینیستای آرژانتین را پیدا کرد
به گزارش عرش نیوز؛ تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از پیروزی 6 بر یک مقابل پاراگوئه در نیمه نهایی رقابتهای کوپا آمه ریکا توانست به فینال این رقابتها برسد تا مقابل شیلی میزبان قرار بگیرد. فینال این رقابت ها از ساعت 30 دقیقه بامداد روز یکشنبه به وقت تهران آغاز خواهد شد.



عملکرد لیونل مسی در ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین همواره مورد انتقاد بوده است اما به نظر می رسد این بازیکن با نمایشی که در کوپا آمه ریکا از خود ارائه کرده است، تاحدودی توانسته منتقدان را ساکت کند. هرچند که او تنها یک گل در این تورنمنت به ثمر رسانده است اما تاثیر او روی عملکرد تیمش بسیار زیاد بوده است. مسی روی چهار گل از 6 گلی که مقابل پاراگوئه به ثمر رسید، تاثیر مستقیم داشت.



همواره گفته می شد مسی در ترکیب آرژانتین بازیکنانی مانند آندرس اینیستا و ژاوی هرناندس را ندارد که به او پاس گل بدهند و مسی باید در آرژانتین، همه کارها را خودش انجام دهد. اکنون به نظر می رسد خاویر پاستوره، هافبک باشگاه پاری سن ژرمن و هم تیمی مسی در تیم ملی فوتبال آرژانتین توانسته است تا حدودی همکاری خوبی با او داشته باشد.



پاستوره در کوپا آمه ریکا نشان داد که می تواند با مسی همکاری خوبی داشته باشد. آنها خیلی خوب همدیگر را در زمین پیدا می کردند، به خصوص در رویارویی با پاراگوئه که بهترین نمایش این دو بازیکن بود. خراردو مارتینو، سرمربی آلبی سلسته هم از این همکاری بسیار راضی است. مارتینو که دو فصل پیش در بارسلونا سرمربی مسی بود، او را به خوبی می شناسد و اکنون در ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین بازیکنی را در نزدیکی مسی قرار داده است تا او بتواند همانند بازیهایش در ترکیب بارسلونا، در آرژانتین هم نمایشی درخشان داشته باشد.



پاستوره هم بهترین فوتبال تمام دوران حرفه ای خود را ارائه می کند. پس از آنکه لوران بلان هدایت پاری سن ژرمن فرانسه را به دست گرفت و مارتینو نیز سرمربی آرژانتین شد، هر دو از حضور پاستوره در تیم هایشان استفاده کرده اند و این بازیکن نیز به مهره اصلی تیم های این دو مربی بدل شده است.



پاستوره در پاری سن ژرمن موفق به زدن 6 گل و ارسال 15 پاس گل برای هم تیمی هایش شده بود. اکنون این بازیکن به مهره ای کلیدی برای پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال آرژانتین بدل شده است و مارتینو روز به روز می تواند بیشتر روی او حساب کند. لیونل مسی هم می تواند با حساب کردن روی کمک پاستوره، نقش بسیار مهم تری در ترکیب آلبی سلسته داشته باشد تا کمی از انتقادهایی که به او می شود، کاهش پیدا کند.



هفته گذشته و پس از آن که آلبی ‌سلسته در دیدار مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا توانست در ضربه‌های پنالتی از پس کلمبیا برآید، لیونل مسی گفته بود: " این بهترین نمایش آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای امسال بود. خیلی بد است که در تیم ملی نمی‌توانم راحت گل بزنم. در رویارویی با کلمبیا دو فرصت عالی گلزنی داشتم و نتوانستم هیچ یک از آنها را وارد دروازه حریف کنم. البته مهم این است که بازی خوبی را ارائه کردیم و راهی مرحله بعد شدیم. درست است که در ضربه‌های پنالتی موفق به غلبه بر کلمبیا شدیم ولی شایسته رسیدن به نیمه نهایی بودیم."



مسی در نیمه نخست دیدار با کلمبیا فرصت خوبی برای گلزنی داشت. داوید اوسپینا، دروازه‌بان کلمبیا ضربه نخست سرخیو آگوئرو را دفع کرد تا توپ به مسی برسد. کاپیتان آرژانتین این فرصت را داشت که با ضربه سر دروازه حریف را باز کند اما اوسپینا با عملکردی عالی توانست ضربه سر مسی را در شرایطی نامتعادل دفع کند.

منبع: ایسنا

6687000
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است