سیاسی 17:48 - 28 مهر 1393
اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه مسئولان ارشد دولت سوریه وضع کرد. این مجازات دولت جدید سوریه را هدف قرار داده است.

خبرگزاری ایسنا: اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه مسئولان ارشد دولت سوریه وضع کرد. این مجازات دولت جدید سوریه را هدف قرار داده است.



روزنامه مصری الیوم السابع نوشت؛ براساس گزارش دیپلمات‌های اروپایی، تحریم‌هایی که وزرای خارجه کشورهای اتحادیه اروپا در نشست لوکزامبورگ تصویب کردند، علیه کابینه جدید سوریه است که بشار اسد در 21 اوت گذشته تشکیل داد و شامل 11 وزیر جدید می‌شود که از سوی اسد انتخاب شده‌اند.



یک منبع اروپایی دیگر اعلام کرد: تحریم‌های جدید شامل مسدود کردن دارایی‌های افراد و منع سفر آنها به کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌شود و علاوه بر این 16 تن، دو شرکت نیز تحریم شده‌اند.



اتهامی که اتحادیه اروپا علیه این افراد مطرح کرده "مشارکت در سرکوب مردم یا حمایت سیاسی از بشار اسد" اعلام شده است.



آمار سازمان ملل نشان می‌دهد که بیش از 200 هزار نفر از آغاز درگیری در سوریه درنیمه ماه مارس 2011 کشته شدند و 9 میلیون نفر در داخل کشور آواره شده و یا به خارج از سوریه مهاجرت کرده‌اند.



اتحادیه اروپا تحریم‌های سنگینی را از ژوئن 2013 علیه سوریه تصویب کرده است. این مجازات‌ها شامل تحریم تسلیحاتی، تحریم نفت، مسدود کردن دارایی‌های سوریه در بانک مرکزی اروپا تا منع صادرات کالاهای تجملاتی به این کشور می‌شود.



اتحادیه اروپا این تحریم‌ها را از آن زمان (ژوئیه گذشته) افزایش داده و تاکنون حکم ممنوعیت سفر حدود 200 تن و مسدود شدن دارایی آن‌ها در اروپا از سوی این اتحادیه صادر شده است.

4996616
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری فرهنگیان کشور در دیدار سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مشکلات آموزش و پرورش پرداختند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: ارتش علاوه بر صیانت از مرز‌های کشور، در بحران‌های طبیعی در کنار مردم ایستاده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای ۳۵ سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای ۳۵ سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به ایران می‌آید.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» طحان‌نظیف گفت: حدود ۳۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم عضو شبکه نظارتی انتخابات هستند که ارتباط استخدامی با شورای نگهبان ندارند و بسیاری از آنها فرهنگیان هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است