استانی 18:14 - 10 بهمن 1393
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز:
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در نیمه دوم بهتر از ملوان بازی کردیم.

تراکتورسازی نیمه دوم بهتر بود/ کریمی: ملوان جنگنده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، حسین خطیبی عصر امروز پس از تساوی تیمش در مقابل ملوان انزلی در جمع خبرنگاران کسب تساوی را بهتر از شکست در مقابل ملوان دانست.

وی با تبریک به ملوان به دلیل بازی خوب، تصریح کرد: ملون در نیمه نخست بازی فشار زیادی روی ما آورد اما با تغییراتی که در نیمه دوم دادیم توانستیم بازی را از این تیم بگیریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به هواداران تیم ملوان اظهار کرد: ملوان هواداران بسیاری دارد و این یک ظرفیت خوب برای ملوان محسوب می‌شود و امیدواریم در بازی‌های آینده موفق تر شود.

وی با اشاره به اینکه می‌توانستیم با ملوان به گل برسیم، خاطرنشان کرد: بازی خوبی از تیم ملوان را شاهد بودیم و امیدواریم در لیگ برتر بماند.

ملوان امروز جنگنده بود

سرمربی ملوان انزلی نیز در نشست خبری مذکور با اشاره به اینکه نسبت به تمریناتی که داشتیم بازی خوبی ارائه دادیم، اظهار کرد: امروز از پژومان نوری خواستیم جناح چپ تراکتورسازی را ببندد که این کار انجام شد.

فیروز کریمی با قدردانی از هواداران تصریح کرد: هواداران ملوان در جریان بازی چند بار بنده را صدا کرده و ابراز رضایت کردند و این مسئله برایم خیلی خوب بود.

وی تراکتورسازی را یک تیم فیزیکی و جنگنده خواند و خاطرنشان کرد: امروز با فوتبال زیبایی که انجام دادیم می‌توانستیم برنده بازی شویم.

سرمربی ملوان انزلی با بیان اینکه مجبور شدیم از بازیکنان مصدوم خود استفاده کنیم، گفت: مازیار زارع از دقیقه 60 درخواست تعویض می‌کرد اما به دلیل اینکه بازیکن نداشتیم او را تا دقیقه 75 به زور نگه داشتیم.

وی یادآور شد: امروز ملوان بازی جنگنده‌ای داشت و بدون تردید هر روز وضعیت این تیم بهتر از گذشته می‌شود و به آینده امیدوارتر هستیم.


5735987
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است