اجتماعی 16:42 - 27 آذر 1393
اراک- ایرنا- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان مرکزی گفت: چهارمین دوره انتخابات نماینده سازمان های مردم نهاد در هیات نظارت این استان امروز (پنج شنبه) در محل خانه سازمان های مردم نهاد استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان مرکزی، «غلامرضا فتح آبادی» افزود: این انتخابات با نامزدی سه نفر برگزار شد که در پایان «حمید بولحسنی » با 20 رای به عنوان نماینده اصلی، «آذر آقا جانی» با پنج رای و «صدیقه حسن زاده» با سه رای به عنوان علی البدل اول و دوم انتخاب شدند.



وی ادامه داد : همه ی شهرستان های استان به غیر از ساوه که موفق به دریافت به موقع استعلامات از مراجع ذیصلاح نشده ، انتخابات خود را برگزار کردند و در شهرستان های زرندیه و خنداب به دلیل اینکه تعداد سازمان های مردم نهاد آن ها کمتر از سه سازمان بود بر اساس مفاد تبصره پنج ماده هشت دستورالعمل اجرایی، انتخابات برگزار نشد.



دبیر هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد استانداری مرکزی افزود: این هیات در اولین نشست خود با تاسیس موسسه زایر امام رضا (ع) استان مرکزی موافقت کرد که این انجمن در بخش خیریه با هدف فراهم سازی بستر مناسب برای مشارکت خیرین در احداث زایرسرا در مشهد مقدس فعالیت می کند.



وی ادامه داد: همچنین هیات نظارت بر سازمان ها ی مردم نهاد در اولین نشست خود با انجمن تشکل مهر ورزین که در حوزه آسیب های اجتماعی با هدف پیشگیری از این آسیب ها، ارتقای سطح سلامت روانی از طریق آموزش های روانشناختی، اجرای طرح های پژوهشی و آموزشی با همکاری مراکز خدمات مشاوره ای و دستگاه های مرتبط ایجاد می شود، موافقت کرد.



فتح آبادی بیان کرد: انجمن جامعه ستارگان پارسی که در حوزه علمی و نجوم با هدف ترویج بیش از پیش فعالیت های ستاره شناسی و نهادینه کردن وجوه دینی فعالیت می کند نیز در این نشست مجوز فعالیت دریافت کرد.



وی بیان کرد: همچنین در این نشست انجمن توسعه ی گردشگری تیلوار که با هدف دستیابی به الگو های رشد گردشگری ، دستیابی به فضایی برای گفتمان تخصصی و مردمی، معرفی قابلیت های گردشگری استان مرکزی و تشکیل گروه های متخصص در حوزه گردشگری فعالیت می کند، مجوز فعالیت گرفت.



مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی افزود: سازمان های مردم نهاد استان مرکزی در حوزه سلامت توانسته اند گام های ارزشمندی از قبیل هتلینگ بیماران سرطانی استان به منظور اقامت بیماران سرطانی در شش طبقه و چهل سوییت در مجاورت بیمارستان آیت اله خوانساری بردارند.



7115/559

انتهای پیام /*


5445054
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است