استانی 08:55 - 01 اردیبهشت 1393
لرستان/
مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی، کاربردی گفت: 150 مرکز رشد تخصصی تا سال 1396 در سطح استان های مختلف کشور راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ محمدحسین موسی زاده افزود: در حال حاضر 10 مرکز رشد در کشور وجود دارد که شامل سه مرکز آسانسور، یک مرکز طیور و ماکیان، مرکز صنایع مخابراتی شیراز، مرکز بیسکویت شرکت مینو ، مرکز صنایع شکلات اصفهان، مرکز سنگ اصفهان و لوازم خانگی اسنوا هستند.

موسی زاده با اشاره به بحث اشتغالزایی و اهمیت ایجاد مهارت در دانشگاه جامع علمی کاربردی، اظهار داشت : در صورت ایجاد 150 مرکز رشد تعداد زیادی فرصت شغلی نیز در کشور در راستای توسعه و رونق اقتصادی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: در این راستا برای استان لرستان، احداث چهار مرکز رشد در نظر گرفته شده که درصورت ارایه درخواست های بیشتر با توجه به وجود پتانسیل های موجود در این استان این تعداد قابل افزایش است.



موسی زاده با اشاره به اهمیت مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری طرح های علمی دانشگاه، اظهار داشت: در صورت ارایه در خواست از سوی بخش خصوصی برای مشارکت در ساخت مراکز رشد، مراحل صدور مجوز قابل پیگیری است که این امر نقش مهمی در سرعت بخشی به روند احداث این مراکز در سطح کشور دارد./س
 






3534066
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است