اجتماعی 08:27 - 12 بهمن 1393
سارق تیزپا که در حال فرار از دست پلیس بود، با شلیک یک مامور کلانتری زمینگیر شد.

دزد تیزپا با شلیک تیر مامور جوان زمینگیر شد/ همکاری پلیس و مردم مانع از سرقت شد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت ۳: ۲۳، دهم بهمن ماه ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ در جریان یک فقره سرقت منزل که سارقان نیز در منزل مذکور حضور داشتند، در آدرس خیابان دردشت قرار گرفتند.

 

ماموران بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند، مشاهدات عوامل کلانتری نشان می‌داد که سارقان در حین سرقت هستند و از حضور آنان مطلع شده‌اند.



لذا ماموران سریعا راه‌های فرار متهمان را بسته که در همین حین ماموران مشاهده کردند، دو نفر بالای دیوار پشت خانه مذکور در حالی که قمه در دست دارند، ‌ در حال فرار هستند و مردم درصدد دستگیری آنان می‌باشند.

 

در ادامه یکی از متهمان به محض پریدن از روی دیوار دستگیر شد اما یکی دیگر از متهمان به سرعت از محل متواری شد، این متهم تیزپا که به سمت اتوبان باقری می‌دوید، با فریاد ایست پلیس متوقف نشد تا اینکه یکی از ماموران که مهارت خاصی در تیراندازی داشت پس از شلیک چند تیر ‌هوایی پاشنه پای چپ متهم را مورد هدف گلوله قرار داد.

 

با زمنیگیر شدن متهم تیزپا که نادر نام داشت تلاش‌های پلیس نیز به پایان رسید و متهم مجروح به بیمارستان و همدستش به کلانتری منتقل شدند.







"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."



انتهای پیام/


5746203
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است