اجتماعی 10:45 - 30 اسفند 1395
معاونت عملیات امداد و نجات به تشریح عملیات‌های امداد و نجات در استان‌های متاثر از سیل، آبگرفتگی، برف و کولاک تشریح کرد.

6 مفقود در پی بروز سیل در "دیر"/ عملیات برای یافتن مفقودین ادامه دارد

شاهین فتحی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملیات‌های سیل و آبگرفتگی در 29 اسفند ماه، گفت: در این عملیات‌ها که 122 امدادگر در قالب 19 تیم امدادی فعالیت می‌کردند، پنج استان ایلام، بوشهر، خوزستان، فارس و کرمانشاه متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند و بر این اساس 13 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین مورد امدادرسانی قرار گرفتند.

وی افزود: بر این اساس به 528 نفر از سوی امدادگران سازمان امداد و نجات امدادرسانی شده است. البته در حال حاضر مفقودی شش نفر در شهرستان دیر در استان بوشهر گزارش شده و متاسفانه یک نفر هم در این شهرستان فوت شده است. 

فتحی با بیان اینکه در این عملیات‌ها به 17 نفر از مصدومان خدمات سرپایی دادیم،‌ ادامه داد:  در این عملیات‌ها 85 نفر اسکان اضطراری یافته، 44 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب‌ها رهاسازی شده و آب 79 واحد مسکونی نیز از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر تخلیه شده است. همچنین  21 تخته چادر، 353 تخته پتو و 112 تخته موکت در میان سیل‌زدگان توزیع شده است

وی با بیان اینکه در این عملیات‌ها 12 دستگاه موتورپمپ و لجن کش استفاده شد، گفت:امدادرسانی در جهرم(فارس)،ایوان غرب(ایلام)،لالی(خوزستان) و سنقر(کرمانشاه) و عملیات جستجو مفقودین در دیر(بوشهر) همچنان ادامه دارد.

فتحی در ادامه با اشاره به عملیات‌های سازمان امداد و نجات در شش استان متاثر از برف و کولاک، گفت: استان‌های آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، فارس، قزوین و کردستان متاثر از برف و کولاک شدند که بر این اساس در قالب 16 تیم، 11 محور از این مناطق مورد امدادرسانی قرار گرفتند و به 695 نفر نیز امدادرسانی شد.

وی افزود: طی این عملیات‌ها 39 نفر اسکان اضطراری یافته و 153 خودرو نیز از برف رهاسازی شدند.

فتحی تاکید کرد که امدادرسانی در کردستان ادامه دارد.

انتهای پیام

 


8940918
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است