فرهنگی‌هنری 12:14 - 09 تیر 1394
این روزها در مخالفت و موافقت سریال «پایتخت 4» زیاد سخن گفته شده است؛ اما این یکی، مورد جالبی است که در تیتراژ این سریال دیده شده و ظاهراً قرار بوده حذف شود اما از دید سازندگان تیتراژ دور مانده است!

خبرگزاری ایسنا: این روزها در مخالفت و موافقت سریال «پایتخت 4» زیاد سخن گفته شده است؛ اما این یکی، مورد جالبی است که در تیتراژ این سریال دیده شده و ظاهراً قرار بوده حذف شود اما از دید سازندگان تیتراژ دور مانده است!



عکس: گاف در تیتراژ پایتخت!

6665856
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف از نظام حقوقی منسجم برخوردار است و به همان نسبت که در دعاوی حقوقی برای سهم وقف اقدام قانونی صورت می‌گیرد، برای بهینه‌سازی منافع وقف هم اقدام اقتصادی و علمی می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون صدای رسانه ملی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی نمایشگاه کتاب گفت: قرار بر این است، از حداکثر ظرفیت شبکه‌های رادیویی در معرفی کتاب بهره‌مند شویم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: جوشش جوانان در دانشگاه‌ها نشانگر این است که دوران تحریف تاریخ توسط صهیونیسم با ابزار رسانه به پایان رسیده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکه‌های سیما به مناسبت فرارسیدن شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، ویژه برنامه‌هایی را روانه آنتن می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن همبستگی یمنی‌های مقیم ایران گفت: جنگ انتشار کتاب و کتابخوانی در یمن را متوقف نکرده است. تلاش می‌کنیم در نمایشگاه کتاب تهران مهمان ویژه خوبی باشیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ شایعاتی را که در رابطه با برکناری محمد خزاعی از ریاست سازمان سینمایی مطرح شده بود، رد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امروز ۹ اردیبهشت ماه، دومین سالگرد مرحوم نادر طالب زاده، مستندساز، پژوهشگر و یکی از اهالی رسانه است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلمان و اساتید رایگان خواهد بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه‌ای از مستند‌های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، فرهنگ مقاومت و تاریخی در این هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف با بیان این که نمایشگاه دستاورد‌های اوقاف به ارائه عملکرد مردم، هیئت امنا و واقفین می‌پردازد دستاورد‌های آن توضیحاتی داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است