سیاسی 11:57 - 30 اسفند 1395
در پیام نوروزی وزیر کشور مطرح شد:
در بخشی از پیام وزیر کشور آمده:اعتقاد داریم پاسداری از حق الناس در انتخابات به عنوان دستاورد عظیم انقلاب و خواست قلبی مقام معظم رهبری و دستور صریح رئیس جمهور عمده ترین وظیفه وزارت کشور است.

پاسداری از حق الناس در انتخابات عمده ترین وظایف وزارت کشور در 96

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،  عبدالرضا رحمانی فضلی با صدور پیامی فرارسیدن نوروز را به عموم هموطنان تبریک و شادباش گفت.

بنا بر این گزارش متن کامل پیام نوروزی وزیر کشور بدین شرح است:



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَار

ِیَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرا رسیدن اعتدال طبیعت که قرین با قداست و بوی عطر میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) می باشد را طلیعه طلوعی درخشان و امیدآفرین برای ملت بزرگوار ایران اسلامی می دانم و در این آغازین لحظات سال یک هزار و سیصد و نود و شش از خداوند مقلب القلوب و الابصار سالی پر از خیر و برکت را همراه با احسن الحال آرزومندم. سالی که گذشت شاهد صحنه های بی بدیلی از نشاط سیاسی و بلوغ و بالندگی در تمامی مظاهر مردمسالاری دینی بودیم ، امنیت پایداری که در سال هزار و سیصد و نود و پنج شاهد آن بودیم محصول ارزنده ای بود که در اثر اهتمام مردم در پایبندی به قانون به دست آمد و این گوهر باید به عنوان رمز ماندگاری طراوت و شادابی اجتماعی قرار گیرد، در سال گذشته دولت و ملت هماهنگ با منویات مقام معظم رهبری نهضتی فراگیر در حمایت همه جانبه از تولید ملی و اشتغال مولد برای بسترسازی اقتصاد مقاومتی آغاز کردند که امید است بذرهای امید و تدبیر در این نهضت مردمی در آینده ای نزدیک جوانه های توسعه متوازن را در کشور شکوفا سازد.

سال جدید نیز که به انوار مقدسه فاطمی مزین شده است نقطه عطفی در افتخار آفرینی مردم حماسه ساز کشورمان خواهد بود، ایرانیان آگاه و بابصیرت و امیدوار به فضل و لطف الهی، خود را مهیا می کنند تا در انتخابات اردیبهشت ماه تدبیری سازنده بیافرینند و با شرکت گسترده و باشکوه خود در انتخاباتی سرنوشت ساز، وقار، متانت و تیزهوشی خود را در تاریخ ثبت کنند. انتخابات سال هزار و سیصد و نود و شش یکی از زیباترین عرصه های شکوهمند و تفسیری آیه یازده سوره مبارکه رعد است که " ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم" و بر همین اساس من و همکارانم در وزارت کشور توفیق خدمت به مردم را موهبتی الهی می دانیم که ضمن سجده شکر بر این عنایت پروردگار تمام سعی و تلاش خود را همچون گذشته معطوف به پاسداشت امنیت ، اجرای قانون، ایجاد بستر مشارکت گسترده مردم و تامین سلامت اجتماعی خواهیم داشت، چرا که اعتقاد راسخ داریم پاسداری از حق الناس در انتخابات به عنوان دستاورد عظیم انقلاب اسلامی و خواست قلبی مقام معظم رهبری و دستور صریح رئیس جمهور محترم از عمده ترین وظایف و رسالت مجموعه وزارت کشوردر کنار سایر امور محوله در سال جدید خواهد بود.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور


8941118
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: نظام اسلامی مقابل «بی حجابی» در جامعه می‌ایستد. کسی را به زور به بهشت نمی‌برند، اما در مقابل ناهنجاری، نظام عقب‌نشینی نخواهد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ویژه رئیس جمهور چین در دیدار با علی باقری در مسکو ضمن قدردانی از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین گفت که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: در سایر مکاتب کارگر را ابزار تولید می‌دانند اما ما کارگر را خالق تولید، محور تولید و صاحب نظر در امر تولید می‌دانیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای به عنوان یک اولویت مهم، یک اصل راهبردی به شمار می‌رود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است