استانی 18:59 - 30 تیر 1398

مادر کم توان ذهنی در ارومیه به بیمارستان منتقل شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس تماس و گزارش همسایه های این مادر کم توان ذهنی با اورژنس اجتماعی مشاهده شد یک مادر کم توان ذهنی توسط فرزندش در منزل به زنجیر کشیده شده و به دلیل گرمای شدید هوا بر اساس فریاد های این مادر مردم با مرکز اورژانس اجتماعی تماس گرفته و موضوع را اطلاع دادند.

بعد از تماس همسایه ها با اورژانس اجتماعی تصاویری از این بانوی کم توان ذهنی در منطقه اسلام آباد ارومیه در فضای مجازی پخش شد که نشان می داد این فرد بیمار بازنجیر به دیوار حیاط خانه بسته شده است.

به گفته شاهدان، این بانوی کم توان به دست پسرش در این وضعیت نگهداری میشد و همسایه ها با شنیدن ناله هایش به کمک او می شتابند.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران در این خصوص گفت: بانوی کم توان ذهنی که در خانه خود در شرایط نامطلوبی نگهداری می شد، با کمک امدادگران بهزیستی به بیمارستان رازی ارومیه منتقل و هم اکنون وضعیت جسمی وی مساعد است.

سعید فریور ادامه داد: این بانو معلول کم توان ذهنی است و در خانه خود در شرایط نامطلوب و نامناسبی نگهداری می شد و بااطلاع از این موضوع امدادگران فوریتهای اجتماعی و اورژانس به محل اعزام و او را به بیمارستان رازی انتقال دادند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی اضافه کرد: این بانوی ارومیه ای سابقه بستری شدن در بیمارستان روانی رازی را دارد و درخانه پسرش از او نگهداری می کرد.

فریور خاطرنشان کرد: در صورتی که فرزند خانواده از نگهداری مادر بیمار خود، خودداری کند، حاضریم از این بیمار را بهزیستی تحت مراقبت قرار دهیم.


10184372
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است