استانی 03:14 - 01 آذر 1393
سرمربی نفت و گاز گچساران:
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: بازیکنان ما از فرصت‌های به دست آمده استفاده نکردند و فرصت‌ها با بی‌دقتی از دست رفت.

بازیکنان ما از فرصت‌های به دست آمده استفاده نکردند

عباس چمنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران درباره دیدار نفت گچساران در برابر استقلال اهواز اظهار کرد: راهبرد تیم استقلال اهواز در نیمه نخست کنترل بازی نفت و کسب تساوی و سپس استفاده از روزنه‌ها برای رسیدن به گل بود.

وی افزود: نفت و گاز گچساران در دیدار با استقلال اهواز یکی از بهترین روزهای خود را در بخش دفاعی به نمایش گذاشت.

سرمربی نفت و گاز گچساران وقوع دو اتفاق را سبب تغییر نسبی جریان بازی بر خلاف آنچه وی پیش‌بینی کرده بود، دانست و گفت: نخستین اتفاق تعویض‌های اجباری نفت از جمله نبی‌الله باقری بود که برنامه‌های ما را در نیمه دوم تحت تاثیر خود قرار داد.

چمنیان بازیکنان خارج از زمین را دومین عامل تغییر نسبی بازی عنوان کرد و افزود: استفاده از بازیکنانی که به ناچار از آنها استفاده کردیم، روند محدودی را برای ما رقم زد.

وی با بیان اینکه بخشی از فوتبال شانس است، افزود: بازیکنان ما از فرصت‌های به دست آمده استفاده نکردند و فرصت‌ها با بی‌دقتی از دست رفت.

چمنیان با بیان اینکه از تساوی به دست آمده مقابل استقلال اهواز راضی نیستم، گفت: ولی از مجموع تلاش بازیکنان و حمایت تماشاگران در حد یک پیروزی راضی هستم.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در پاسخ به نکته و سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه به بازی زیبا امتیازی داده نمی‌شود، آیا تمرین‌های اختصاصی برای گلزنی مهاجمان دارید، عنوان کرد: در همین هفته 80 درصد کار ما متوجه کارهای تهاجمی و رسیدن به گل بر اساس سیستم تیم مقابل و قابلیت بازیکنان تیم خود بود.

چمنیان به نکته و پیشنهاد خبرنگار فارس مبنی بر لزوم برنامه‌ها‌ی جانبی از جمله اردوهای تفریحی و گردشگری برای بازیکنان و توجه به نیازهای روحی بازیکنان، همچنین وجود روانشناس در کنار تیم خاطرنشان کرد: یکی از خلأ‌های تیم ما نکته اشاره شده است که در آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت تا بازیکنان از فضای فعلی بیرون بیایند.

وی ادامه داد: قاطعانه می‌گویم در هیچ تیمی از فوتبال ایران در تمامی لیگ‌ها از جمله لیگ برتر، یک و دیگر لیگ‌ها کارهای روانی صورت نمی‌گیرد.


5235685
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است