ورزشی 20:34 - 05 آذر 1400
کادر فنی تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه ۲۸ تیرانداز را به اردو دعوت کردند.

۲۸ تیرانداز به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش ایسنا، فدراسیون تیراندازی اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به مرحله جدید اردوهای تیم ملی تفنگ و تپانچه را اعلام کرد. ورود ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه به این مرحله از اردو امروز جمعه ۵ آذر بود و قرار است این اردوها از فردا شنبه ۶ آذر در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران از سرگرفته شود.

این اردوها جهت آماده‌سازی ملی‌پوشان برای بازی‌های آسیایی و احتمالا مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس است. پیش از این فدراسیون جهانی تیراندازی اعلام کرد که در هر دو مسابقه جهانی مصر و روسیه در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ چهار سهمیه در هر ماده توزیع می‌شود. از اکنون تیم ملی باید خود را برای این مسابقات آماده کند.

بر این اساس اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به این‌ مرحله از اردوها در بخش تپانچه جواد فروغی، سجاد پورحسینی، محمدرسول عفتی، وحید گل‌خندان، کسری عقیلی، شایان تمدن و محمد حسین کیا، هانیه رستمیان، زینب طوماری، الهام هریجانی، مهسا نیک‌نفس، مبینا شفیعی‌پور و گلنوش سبقت‌الهی و لعیا محمدی اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی است که آنها زیر نظر احمد نجفی، جعفر خدابنده‌لو و سکینه خدابنده‌لو تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

همچنین در رشته تفنگ نیز امیرمحمد نکونام، مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، امیرحسین گلپسند، هادی غرباقی، علیرضا دانشور، مهدی جعفری پویا، نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌زاده، فاطمه امینی، آرمینا صادقیان، حسنی توتونچی، نسا پاریاب و ساینا تیموری اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی است که هدایت این تیم به عهده حسین باقری ملی‌پوش سابق تفنگ است.

انتهای پیام


11337689
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است