استانی 21:09 - 24 دی 1400
ایسنا/گیلان  رئیس بسیج رسانه گیلان از برگزیدگان مسابقه دل‌نوشته «برایم از سردار بگو» ویژه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و ادبی در استان خبر داد.

برگزیدگان مسابقه دلنوشته «برایم از سردار بگو» مشخص شدند

مهدی پارسا در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه دلنوشته "برایم از سردار بگو" توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان، اظهار کرد: مسابقه دل‌نوشته «برایم از سردار بگو» ویژه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و ادبی برگزار شد که در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن مکتب حاج قاسم و نقش رسانه ها در این راستا، اضافه کرد: تبیین و انتقال مفاهیم ارزشمند مکتب شهید سلیمانی یکی از اهداف مهم برگزاری این مسابقه ادبی بود و به همین مناسبت، محورهای اصلی این مسابقه شامل حیات، شهادت، اخلاق و رفتار و فعالیت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه استقبال خوبی از این مسابقه ادبی به عمل آمد، ارسال آثار از استان های دیگر را از نکات برجسته این رویداد رسانه ای دانست و بیان کرد: قریب به ۱۰۰ اثر به  مسابفه "برایم از سردار بگو" ارسال شد.

پارسا یادآور شد: به جز گیلان از استان های کردستان، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، ایلام، مرکزی، تهران، اردبیل، خوزستان، کرمان، سمنان، اصفهان، گلستان، کرمانشاه، مازندران و یزد در این مسابقه شرکت کردند.

وی با بیان اینکه  مسابقه دلنوشته "برایم از سردار بگو" در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان ارزیابی شد اضافه کرد: در بخش بزرگسالان مهدی نیکخواه بهرامی و معصومه پاداش ستوده از گیلان و علی کاظمی از ایلام نفرات برتر این مسابقه شدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان همچنین اضافه کرد: در بخش نوجوانان هستی دستجانی از استان مرکزی، فاطمه وکیلی از کرمان و هانیه رضاپور از تهران برگزیدگان این مسابقه شدند.

انتهای پیام


11409515
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است