فرهنگی‌هنری 11:59 - 08 اسفند 1402
سریال «دهن‌لق» در گونه اکشن، جنایی و درام محصول کره جنوبی در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

یک «دهن‌لق» در شبکه تهران

سریال «دهن‌لق» در گونه اکشن، جنایی و درام محصول کره جنوبی در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود. مدیر دوبله این سریال شیلا آژیر است و صدابرداری آن به عهده علی اکبر صالحی بوده است. رضا آفتابی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، ابراهیم شفیعی مهیار، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی و نازنین یاری و شیلا آژیر این اثر را دوبله کرده اند.

این سریال درباره وکیل جوانی است که هیچگاه در پرونده‌هایش در عمل موفق نبوده و همه او را فقط یک لاف‌زن بزرگ می‌دانند. او به جرمی نکرده متهم و زندانی می‌شود و از آنجا باید برای کشف حقیقت و اثبات بی‌گناهی خود بکوشد.

ایده‌ی اولیه و اصلی فیلم که یک وکیل باید از زندان برای پیشبرد یک پرونده و اثبات بی گناهی خود بکوشد به خودی خود جذاب است و پرداخت و پیشبرد داستان با خطوط تازه‌ای که به آن اضافه می‌شود درامی جذاب را خلق می‌کند که مخاطب را نسبت به دنبال کردن آن مانند هر سریال معمایی ِ موفق ترغیب می‌کند. ساخت حرفه‌ای سریال هم مزید بر علت شده است تا مخاطب را به راحتی تا پایان با خود همراه کند.

شبکه‌ی تهران، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.


12034117
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به بخشی از زیارت عاشورا تأکید کرد که سالک الی الله نباید بستر قتل حقیقت امام حسین (ع) را در وجود خود به وجود بیاورد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت سالروز درگذشت حبیب‌الله صادقی، هنرمند برجسته هنر‌های تجسمی یادی از او خواهیم کرد که به نقاشی انقلاب معنا بخشید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری قدیمی تلویزیون گفت: اگرچه آن زمان جلوی دوربین در حد خودم بهترین خودم را انجام دادم، ولی دهه ۶۰ خیلی بهتر از این می‌توانستم اجرا کنم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری قدیمی تلویزیون گفت: اگرچه در گذشته جلوی دوربین در حد خودم بهترین خودم را انجام دادم، ولی دهه ۶۰ خیلی بهتر از این می‌توانستم اجرا کنم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری قدیمی تلویزیون گفت: اگرچه در گذشته جلوی دوربین در حد خودم بهترین خودم را انجام دادم، ولی دهه ۶۰ خیلی بهتر از این می‌توانستم اجرا کنم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر گرامی اسلام در حدیثی به نیکی کردن به پدر و مادر توصیه اکید کرده‌اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جورج لازنبی بازیگری که نقش جیمز باند را تنها در یک فیلم بازی کرد، با بازیگری خداحافظی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جشنواره فیلم سارایوو ۱۹ فیلم که اولین نمایش جهانی خود را تجربه می‌کنند، برای بخش‌های رقابتی ۲۰۲۴ معرفی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مستند «سرطان اجتماع» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن اسلام زاده از شنبه ۶ مرداد هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتاب «کاش مادران بخوانند» به قلم زهرا وافر راهنمایی برای مادر بودن است و مادران را مخاطبان اصلی کتاب قرار داده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است