ورزشی 10:43 - 29 شهریور 1403
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است که سرخپوشان برابر تیم الاهلی عربستان باختند، اما بازنده سربلند بودند.  

رافت: پرسپولیس بازنده سربلند بود/ سرخپوشان در لیگ نخبگان آسیا مدعی قهرمانی هستند

پایان رافت، مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر تیم الاهلی عربستان در هفته اول لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر پرسپولیس در آسیا مقابل الاهلی بود. تیم الاهلی، بازیکنان فوق‌العاده‌ای داشت، اما تیم خوبی نبود. بعد از گل الاهلی، پرسپولیس سوار بر بازی بود. علیپور بازیکن خوب و زحمتکشی است. پرسپولیس به خاطر نفراتی که الاهلی داشت شکست خورد. پرسپولیس نسبت به سال‌های گذشته به مراتب بهتر بازی می‌کند. بازیکنان پرسپولیس خوب هستند و این نشان می‌دهد که تیم در آسیا هم مدعی است.

او درباره وضعیت نامناسب ورزشگاه‌های کشور گفت: ما استادیوم نداریم که استقلال و پرسپولیس در آن بازی کنند.   وقتی آنها در خانه خودشان بازی کنند خیلی بهتر است. به شما قول می‌دهم که پرسپولیس در هفته‌های بعد بهتر بازی می‌کند و می‌تواند با این بازیکنان به مراحل بالاتر لیگ نخبگان راه پیدا کند. درست است که پرسپولیس باخت، اما بازنده سربلند بود.  

رافت بیان کرد:  آن زمان که بازی می‌کردیم در قیاس با این نسل پولی نمی‌گرفتیم. ۷، ۸ مهاجم داشتیم و با رفتن من پرسپولیس ضعیف نمی‌شد و حتی قوی می‌شد، چون من ضعیفترین بازیکن باشگاه بودم. مبلغی هم که از پرسپولیس گرفته بودم و ۱۵ میلیون بود، پس دادم.   رفتم قرارداد ۸۰ میلیونی بستم و دو بازی هم از دست دادم، چون رضایت نامه من دیر رسید و مجبور شدم برگردم. خواستم از  پروین تشکر کنم، چون برای ما رحمت کشید. سالی که  بگووییچ جای علی پروین آمد به من گفتند بمان، اما ۵ میلیون پول رضایت نامه ام را نگرفتم و پول را به باشگاه دادم و بیرون آمدم.   به احترام  پروین بیرون آمدم. هواداران بدانند من پایان رافت با تمام وجود بازی کردم.   پولی هم نگرفتم و از لحاظ مالی ضرر کردم و همین که ما را به عشق و معرفت می‌شناسند یک دنیا ارزش دارد.


12094285
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سالار آقاپور، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی مشهد مقدس انجام می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» واکنش باشگاه دینامو به حضور مهاجم این تیم در باشگاه استقلال تهران منتشر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در آستانه رقابت‌های جهانی نام ۶ نفر از اعضای ایران را از استارت لیست مسابقات خط زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال از عملکرد بازیکنان گلایه کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با کسب ۶ مدال نقره و یک برنز در روز پایانی رقابت‌های موی تای قهرمانی جوانان جهان، پرونده تیم اعزامی ایران با ۱۹ مدال رنگارنگ بسته شد. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش اسنوکر ایران در مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۴ که به میزبانی مغولستان برگزار شد، به مدال طلا دست پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدارش در جام جهانی فوتسال مقابل گواتمالا قرار گرفته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدارش در جام جهانی فوتسال مقابل گواتمالا قرار گرفته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدارش در جام جهانی فوتسال مقابل گواتمالا قرار گرفته است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است