علمی فناوری 15:24 - 16 خرداد 1402

حضور همراه اول در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پانزدهمین دوره «نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تهران ۱۴۰۲» با حضور همراه اول از صبح امروز سه شنبه ۱۶ خرداد به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

گروه همراه اول با رویکرد «سرویس های حوزه بانکی و مالی» و محوریت «سرویس های فینتک، سرمایه گذاری و راهکارهای سازمانی» در این نمایشگاه که از بزرگترین رویدادهای مالی منطقه خاورمیانه و یکی از مهمترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور به حساب می آید، شرکت کرده است.

شرایط اقتصادی کشور در سال های گذشته به گونه ای بوده که لزوم برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه و افزایش دانش مالی در بین مدیران، تصمیم سازان و فعالان اقتصادی کشور و همین طور آحاد جامه به خوبی احساس می شود.

از این رو همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به ارائه سرویس های مختلف در حوزه های سرمایه گذاری، سرویس های فینتک و حوزه مالی ، حوزه بیمه و سرویس های سازمانی شامل«موبایل کانکت»، «سفته و برات» ،«همات»، «سامانه جامع امضای دیجیتال»، «کیف پول فراگیر و اپلیکیشن اوانو»، «آی بیمه» و «خدمات اپراتور بانکی» می پردازد.

سرویس های مختلف در حوزه های سرمایه گذاری، سرویس های فینتک و حوزه مالی، حوزه بیمه و سرویس های سازمانی هدف اصلی همراه اول از حضور در این نمایشگاه که سالانه با حضور جمع زیادی از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا می شود، تبادل دانش در حوزه ارتباطات، فناوری اطلاعات، کسب و ‌کارهای دیجیتال و تعامل با بازیگران این صنعت است.

این نمایشگاه که از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان به این صنعت است، فرصتی است تا شرکت های فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت ها و نوآوری های آینده خود را معرفی کنند.


11908889
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مسائل آموزش و پرورش گسترده است، اما دو کار باید در اولویت باشد؛ اول رسیدن به الگوی حکمرانی آموزش و پرورش و دومین اولویت مساله تربیت معلم است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، شرکت‌های تجهیزات و ملزومات پزشکی، ملزم به ثبت اطلاعات انبار‌ها در سامانه تیتک هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی، مصوبه جدید مرکز جذب وزارت علوم را به روسای هیات‌های اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شرکت ان‌ویدیا از یک تراشه هوش مصنوعی رونمایی کرده که برخی پردازش‌ها را با سرعتی ۳۰ برابر نمونه قبلی انجام می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت ضمن تشریح نکات قابل توجه در خرید آجیل، بر تازه و سالم بودن این اقلام، تاکید کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بسته اینترنت ۵ گیگابایتی به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان از سوی دولت به تمامی مردم عزیز هدیه داده می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» عین اللهی، روسای بیمارستان‌ها را فرماندهان نظام سلامت خواند و بر لزوم ایجاد سیستم مدیریت کیفیت در جهت جلب رضایت بیماران در بیمارستان‌ها تاکید کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس اداره کل دفتر نظارت و پایش فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو نکاتی را در مورد روزه داری بیماران دیابتی عنوان کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شرکت مخابرات ایران در مناطق مخابراتی خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد آماده‌باش کامل اعلام کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوگل دودلز طرح لوگوی جدیدی را برای نوروز ۱۴۰۳ منتشر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است