اقتصادی 16:03 - 11 آذر 1400
با افتتاح ۷۰۰ واحد در بهمن ماه
در شهر جدید اندیشه حدود ۲۷۰۰ واحد مسکونی در قالب قراردادهای مشارکتی مسکن ملی که با نهضت ملی مسکن ادغام شده بین شرکت عمران و سازندگان در حال اجرا است که تا بهمن ماه ۷۰۰ واحد آن افتتاح خواهد شد.

متقاضیان نهضت ملی مسکن در اندیشه خانه‌دار می‌شوند؟

به گزارش ایسنا، حدود ۲۷۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید اندیشه در نقاط مختلف این شهر استان تهران غالبا با پیشرفت ۵۰ تا ۹۰ درصد در حال اجرا است.

۷۰۰ واحد از این پروژه‌ها که قرار است با طرح نهضت ملی مسکن ادغام شود به زودی تکمیل خواهد شد و احتمالا در بهمن ماه به مرحله افتتاح می‌رسد. شرکت عمران از عزم خود برای تکمیل پروژه‌ها در زمان مقرر خبر داده است.

اغلب پروژه‌های مسکونی، خدماتی و تجاری که در شهر جدید اندیشه در جریان است از نوع مشارکت با بخش خصوصی است و با توجه به انعقاد قراردادهای آن در یکی دو سال اخیر چندان گرفتار رشد قیمت ماه‌های گذشته نشده و تمامی پروژه‌ها فعال است. این واحدها با کیفیت و طراحی مناسب در حال ساخت است. 

حبیب‌الله طاهرخانی ـ معاون وزیر راه و شهرسازی ـ در جریان بازدیدی که به تازگی از شهر جدید اندیشه داشته روند پیشرفت پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با سازنده هایی که فعال عمل کنند نهایت همکاری و کمک خواهد شد. او همچنین بر تسریع در برقراری انشعابات و انجام تعهدات در پروژه‌هایی که با این مشکلات مواجه هستند تاکید کرد.

پروژه‌های لیلیان پالاس، هزار دستان، مرکز شهر، تجاری مریم، مسکونی نرگس، سرای فرهنگی فاز۴ محله۷، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  از جمله پروژه هایی بودند که توسط معاون وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفت.

مجتمع مسکونی نرگس برای ۱۷۶ واحد در زمینی به مساحت ۵۷۰۸ مترمربع با ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست. همچنین مجتمع مسکونی هزاردستان با ۲۶ طبقه مسکونی در ۱۵۴۶ مترمربع، پروژه ۱۰۷۹ واحدی مرکز شهر با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد، پروژه ۵۴۵ واحدی لاله با پیشرفت فیزیکی ۶ درصد، پروژه۵۰ واحدی آپادانا با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد، پروژه مشارکتی خدماتی مریم با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فاز ۴ با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی، ساختمان فرهنگی محله ۷ فاز ۴ اندیشه با ۱۳ درصد پیشرفت فیزیک از جمله پروژه‌هایی هستند که با مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید در اندیشه در  دست اجرا قرار دارد.

انتهای پیام


11347344
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور مصرف می شود که تولید داخل بیش از نیاز کشور است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس و تهران - کرج هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر صمت بر افزایش تعداد مراکز تجاری از ۱۰ مرکز به حداقل ۱۵ مرکز و افزایش تعداد رایزنان به ۱۲ رایزن تاکید کرد و از توسعه خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا خبر داد
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل راه‌وشهرسازی گفت: با راه‌اندازی سامانه خودنویس تمامی حق‌الزحمه‌های نجومی که توسط مشاوران املاک گرفته می‌شد برچیده شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها گفت: اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل و استحصال آب ۵۰۰ تا هزار مترمکعب در هکتار را به همراه دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تامین زمین، زمینه ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن ویلایی را فراهم می‌کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ایران گام‌های مهمی برای اطمینان از کاهش موثر خطر بلایا و گنجاندن موضوع‌های مرتبط در مباحث مدیریت برنامه‌ریزی برداشته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر راه و شهرسازی گفت: با آزادسازی ۱۳ هزار پلاک فرسوده حریم ۳۰ متری تونل ریلی منطقه ۱۷ تهران، امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی فراهم می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از وصل‌شدن آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت: پیش بینی می شود که تولید شیرخشک تا پایان سال به مرز ۳۰۰ هزار تن برسد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است