استانی 13:11 - 19 اردیبهشت 1400

ظرفیت روحانیون اهل سنت در برنامه های فرهنگی مدنظر قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی روز یکشنبه در نشست علما و روحانی اهل سنت شهرستان سنندج اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در تلاش است تا با رویکردهای جدید زمینه‌ساز ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و دینی و ارائه خدمت جهادی به مردم در اقصی نقاط کشور باشد.

وی با بیان اینکه باید فعالیت‌های استان‌ها متناسب با زیست بوم استان طراحی و تدوین شوند، افزود: استان کردستان به دلیل داشتن دو مذهب شیعه و سنی باید متناسب با نیاز استان برنامه‌های خود را تدوین کند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در راستای انتقاد علمای اهل سنت از برنامه‌های صدا و سیمای مرکز استان عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز استان باید برنامه‌های ملی و مذهبی را بر اساس نیاز استان و اقتضائات این مرز و بوم تدوین و منعکس کند.

حجت‌الاسلام عزت زمانی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت روحانیون اهل سنت نیز باید در برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و دینی مورد توجه نهادهای فرهنگی قرار گیرد.

ظرفیت روحانیون اهل سنت در برنامه های فرهنگی مدنظر قرار گیرد

در این نشست علما و روحانیون خواستار توجه سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و سایر نهادهای فرهنگی برای بومی کردن فعالیت‌های دینی و مذهبی در استان کردستان شدند.

دیدار با نماینده ولی فقیه استان از دیگر برنامه‌های سفر معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی به کردستان بود که در این دیدار حجت‌الاسلام عزت زمانی از نماینده ولی فقیه استان در راستای حمایت از برنامه‌های فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کردستان تقدیر کرد و گفت: حمایت از مبشرین فرهنگی استان، حمایت از برنامه‌های ماموستاها و روحانیون شیعه و رفع موانع و مشکلات خانه‌های عالم در استان کردستان در دستور کار قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی همچنین از پایگاه‌های اجتماعی حاشیه شهر سنندج بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌های این پایگاه‌ها قرار گرفت.

دیدار با مدیرکل و معاونین اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز از دیگر برنامه‌های سفر معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در سفر به استان کردستان بود.


11058643
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است