استانی 13:50 - 14 اردیبهشت 1400
معاون درمان علوم پزشکی شوشتر:
ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: در چند روز اخیر میزان مراجعه به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر ثابت شده اما تعداد مراجعات همچنان بالا است.

مراجعات مبتلایان کرونا به مراکز درمانی شوشتر همچنان بالا است

دکتر نوذر کلانترفرد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۹۰ درصد تخت‌های ICU و ۶۰ درصد تخت‌های عادی اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر اشغال هستند.

وی افزود: در چند روز اخیر میزان مراجعه به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر ثابت شده اما تعداد مراجعات همچنان بالا است.

کلانترفرد با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: از مردم می‌خواهیم پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به ادامه واکسیناسیون گروه‌های هدف، افزود: اسامی افراد بالای ۸۰ سال در سامانه سیب ثبت شده و می‌توانند حتی در روزهای تعطیل برای دریافت واکسن اقدام کنند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزود: تاکنون ۳ هزار دوز واکسن به گروه‌های هدف در شوشتر تزریق شده است و واکسیناسیون برای هیچکدام از دریافت‌کنندگان،هیچ عارضه جدی نداشته است بنابراین افرادی که در نوبت واکسیناسیون قرار دارند و هنور واکسن دریافت نکرده‌اند می‌توانند با اطمینان خاطر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام


11052431
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است