وبگردی 11:23 - 14 تیر 1403
در مطلب زیر خاطره‌ای از رهبر معظم انقلاب درباره آیت الله بهجت را از نظر می‌گذرانید.

خاطره رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله بهجت در مورد اهمیت نماز + فیلم

حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای (مدظله العالی) در خاطره‌ای از آیت‌الله بهجت در مورد اهمیت نماز خواندن نقل می‌کنند: 

من یک روز از آیت‌الله بهجت سوال کردم ما از کجا بفهمیم این نمازی که ما می‌خوانیم به درد قیامت ما می‌خورد؟ ایشان یک خنده‌ای کردند و گفتند: نمازی به درد قیامت می‌خورد که به درد دنیای شما بخورد.

اگر این نماز صبح توانست تا صبح جلوی غیبت و دروغ را بگیرد آن وقت می‌تواند جلوی فشار قبرم را هم بگیرد.  اگر نماز ظهر و عصر شما تا غروب توانست جلوی گناه کردن شما را بگیرد آن وقت می‌تواند تاریکی قبرتان را هم روشن کند.

 

منبع: ایسنا


12069886
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» صهیونیست‌ها که تصور می‌کردند با تروریسم می‌توانند به همه اهدافشان در منطقه برسند، بعد از ظهور گروه‌های مقاومت، مجبورند به شکست دکترین جنون خود اعتراف کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پخت غذای نذری ترویج یک کار خیر است و همین موضوع باعث اشتیاقِ افراد بیشتری برای کمک در این کار می‌شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» باوجود باقی ماندن سه سال از عمر دولت ماکرون، وی با انتخابات زودهنگام به قمار بزرگی دست زد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اسرائیل در مواجهه با یک جنگ بسیار فراگیرتر از گذشته نمی‌داند چطور مقابل چندین کشور نیرومند و مصمم منطقه بایستد و از پس همه آنها برآید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک اقتصاددان ۵ اولویت کوتاه‌مدت رئیس‌جمهور منتخب را مطرح کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» راه‌اندازی سامانه خودنویس با ثبت رایگان قرارداد اجاره و یا خرید و فروش منجر به کاهش هزینه‌های خانوار شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ماه محرم تکرار زمانی حادثه‌ای است که هرچند فقط یک بار در عالم اتفاق افتاده، ولی تجلیاتش هر سال تکرار می‌شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شاید به دلیل برخی ویژگی‌های روانی که در زنان پررنگ‌تر از مردان است مانند نیاز به تایید و اعتماد به دیگران و باور‌پذیری بیشتر باشد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» جامعه‌ای از سلامت روان برخوردار خواهد شد که عوامل استرس‌زای آن به حداقل برسد وافراد نشاط اجتماعی وفردی را احساس کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» روسیه می‌تواند کریدوری برای گسترش و توسعه تجارت خارجی ایران باشد و از ظرفیت‌های ایران برای افزایش تعاملات تجاری خود بهره بگیرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است