مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار وبگردی در صدر رسانه ها


جمعه 05 مرداد - 19:51
«باشگاه خبرنگاران» ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، «جی دی ونس» را به عنوان معاون خود برگزید.
جمعه 05 مرداد - 14:50
«باشگاه خبرنگاران» کمال کورسل متولد کشور فرانسه سال ۱۳۶۷ از طریق سپاه بدر در قالب گردان شهید دستغیب با شرکت در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
جمعه 05 مرداد - 14:05
«باشگاه خبرنگاران» موسیقی تیتراژ سریال «وزیر مختار» از جمله آثاری است که می‌توان از آن به عنوان یکی از درست‌ترین ملودی‌های مرتبط با سریال‌های دهه‌های قبل نام برد.
جمعه 05 مرداد - 14:04
«باشگاه خبرنگاران» دولت سیزدهم خدمات زیربنایی و روبنایی قابل توجهی در استان تهران انجام داد که امید است، همین نگاه و رویکرد مثبت در دولت چهاردهم نیز تداوم یابد.
جمعه 05 مرداد - 13:00
«باشگاه خبرنگاران» پس از انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری انتظار این است در محافل سیاسی در دو بُعد اصلی قدرت یعنی تصمیم‌گیری و عدم تصمیم‌گیری بحث‌های بیشتری صورت گیرد.
جمعه 05 مرداد - 12:47
«باشگاه خبرنگاران» حمله منافقین، شبیه حمله بعثی‌ها در اوایل جنگ بود؛ به‌جای نفربر‌های چرخ زنجیری، با نفربر‌های چرخ لاستیکی با سرعت پنجاه تا شصت کیلومتر، در یک ستون بزرگ حرکت کردند تا سریع به تهران برسند.
جمعه 05 مرداد - 12:38
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌ی KHAMENEI.IR صبح روز گذشته پس از انجام گفت‌وگویی با رئیس جمهور منتخب، تصویری به مسعود پزشکیان اهدا کرد.
جمعه 05 مرداد - 11:08
«باشگاه خبرنگاران» استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران در کنار همه آیین‌ها، رسوم و سنت‌های دیرین و زیبایی‌های طبیعی نهفته خود سرشار از خوراکی‌های سنتی و متنوع است.
جمعه 05 مرداد - 10:48
«باشگاه خبرنگاران» برخی کارشناسان معتقدند خشونت منافقین که نام مجاهدین خلق را یدک می‌کشیدند چه در زمان انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس بیشتر از داعش و حتی مغول بود.
جمعه 05 مرداد - 10:48
«باشگاه خبرنگاران» برخی کارشناسان معتقدند خشونت منافقین که نام مجاهدین خلق را یدک می‌کشیدند چه در زمان انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس بیشتر از داعش و حتی مغول بود.
جمعه 05 مرداد - 10:20
«باشگاه خبرنگاران» ناجی، در خصوص ویروس نیپا که طی چند روز اخیر مقامات بهداشتی هند را در حالت آماده باش قرار داده است، توضیحاتی را ارائه داد.
جمعه 05 مرداد - 09:01
«باشگاه خبرنگاران» عملیات مرصاد، نام نبردی است که بین نیرو‌های جمهوری اسلامی ایران و گروهک تروریستی منافقین، بعد از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، صورت گرفت.
جمعه 05 مرداد - 08:34
«باشگاه خبرنگاران» مدیر برنامه بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت، گفت: تابش پرتوهای فرابنفش، پدیده‌ای طبیعی است.
جمعه 05 مرداد - 08:33
«باشگاه خبرنگاران» تحقیقات نشان داده است که بدرفتاری عاطفی در دوران کودکی می‌تواند منجر به کاهش کیفیت روابط شود.
جمعه 05 مرداد - 08:22
«باشگاه خبرنگاران» یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم رونق تجارت با همسایه‌ها بود که آثار این سیاست طی سه سال گذشته نمایان شد.
پنجشنبه 04 مرداد - 15:41
«باشگاه خبرنگاران» تهاتر ملک با رمزارز، دلار، طلا و سایر اقلام با ارزش، گرچه سهم کمی در بازار دارد؛ اما در حال تبدیل شدن به یک چالش است.
پنجشنبه 04 مرداد - 14:48
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به نقل و انتقالات تابستان امسال، انتظار می‌رود که شاهد برگزاری یکی از جذاب‌ترین فصول تاریخ لیگ برتر ایران باشیم.
پنجشنبه 04 مرداد - 14:48
«باشگاه خبرنگاران» بحران امنیت کماکان حکم بحرانی زیربنایی و مستمر را در معادلات اروپای واحد دارد این بحران می‌تواند در آوردگاه‌هایی مانند المپیک و تحت تاثیر عوامل مختلف تشدید شود.
پنجشنبه 04 مرداد - 14:26
«باشگاه خبرنگاران» فضا، مرز نهایی دنیا. هنوز هم درباره‌ی جهان پهناوری که در آن زندگی می‌کنیم حقیقتا چیز‌های کمی می‌دانیم.
پنجشنبه 04 مرداد - 14:00
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مراسم و مناسک اجتماعی در فرهنگ‌های مختلف به ویژه در جوامع مذهبی نقش مهمی در ایجاد ارتباط میان افراد دارند.
پنجشنبه 04 مرداد - 13:40
«باشگاه خبرنگاران» خاستگاه اصلی پیدایش تشیع در ایران اردبیل است؛ شهری که نه تنها خورشید شیعه از آن طلوع کرد و حالا پرچم اردبیل در چهارمین روز از مرداد بالاست و این روز به نامش در تقویم ملی ثبت است.
پنجشنبه 04 مرداد - 13:15
«باشگاه خبرنگاران» بند نهم اصل یک‌صد و دهم قانون اساسی که مربوط به وظایف و اختیارات رهبری است، از امضای حکم ریاست‌جمهوری پس از انتخابات مردم توسط رهبری سخن می‌گوید.
پنجشنبه 04 مرداد - 12:38
«باشگاه خبرنگاران» رقابت‌های تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ از روز۱۷ تا ۲۰ مرداد ماه به مدت چهار روز در سالن گرند پالا شهر پاریس برگزار خواهد شد.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:45
«باشگاه خبرنگاران» کولاآف که بین ما ایرانی‌ها به کشتی یونانی معروف است ۴ مرداد ۱۳۴۵ در آب‌های جزیره کیش به گل نشست و حالا به دلیل تخریب زیاد و مشکلات زیست‌محیطی، روز‌های آخر حضورش را در خلیج فارس می‌گذراند.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:19
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گزارشی تفصیلی درباره عملکرد جاوید رحمان گزارشگر ویژه سازمان ملل در موضوع حقوق بشر در ایران، منتشر کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:20
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های امنیتی آلمان بار دیگر به مرکز اسلامی هامبورگ یورش بردند و وزارت کشور آلمان نیز رسماً اعلام کرد که دستور تعطیلی این مرکز را پس از ۶۲ سال صادر کرده است.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:00
«باشگاه خبرنگاران» مشاور وزیر و رئیس ستاد روایت پیشرفت وزارت آموزش و پرورش گفت: تکلیف همه ما این است که پیشرفت‌های کشور هر روز باید بهتر از قبل بیان شود تا در ایجاد قله‌های پیشرفت ایران سربلند سهیم باشیم.
پنجشنبه 04 مرداد - 10:30
«باشگاه خبرنگاران» ناهید فاتحی کرجو همان بانوی سنندجی است که در سال ۶۰ به خاطر دفاع از انقلاب و ولایت به دست گروهک کومله شکنجه و زنده به گور شد.
پنجشنبه 04 مرداد - 10:04
«باشگاه خبرنگاران» تحقیقات مختلف نشان می‌دهد گرم‌شدن تدریجی سطح زمین، اقیانوس‌ها و جو، ناشی از فعالیت‌های انسان است.
پنجشنبه 04 مرداد - 09:40
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه‌ای از اتفاقات و شوک‌های داخلی و خارجی موجب شده بود اقتصاد ایران در زمانی که تحویل دولت سیزدهم شد شرایط مطلوبی نداشته باشد.
پنجشنبه 04 مرداد - 09:11
«باشگاه خبرنگاران» چینش کابینه دولت نورسیده مهم‌ترین بحث مهم این روز‌های کشور است و هر کس لیستی را به عنوان کابینه دولت چهاردهم ارائه می‌دهد.
پنجشنبه 04 مرداد - 08:31
«باشگاه خبرنگاران» سلبریتی و اینفلوئنسر برخلاف کلیشه ذهنی نادرست محصول شبکه‌های اجتماعی نیستند، اما فضای مجازی بستری برای شهرت روزافزون آنها شد.
پنجشنبه 04 مرداد - 08:30
«باشگاه خبرنگاران» چندین کمپین جهانی، خواستار اخراج ورزشکاران صهیونیست از المپیک پاریس شده، اما وزیر امور خارجه فرانسه ضمن اعلام خوش آمدگویی، امنیت صهیونیست‌ها را تضمین کرده است.
پنجشنبه 04 مرداد - 08:24
«باشگاه خبرنگاران» حضور کامالا هریس در انتخابات برای دموکرات‌ها تلخ و شیرین است. او در دوران معاونت ریاست‌جمهوری محوبیت کم و گاف‌های زیادی داشت اما ظرفیت‌های زیادی نیز دارد.
چهارشنبه 03 مرداد - 21:22
«باشگاه خبرنگاران» متاسفانه یکی از عادات بدی که ممکن است برخی‌ها داشته باشند این است که وقتی کار خوبی برای کسی انجام می‌دهند آن را مدام بازگو می‌کنند.
چهارشنبه 03 مرداد - 21:15
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم از چگونگی درز نامه‌های سازمانی پس از حمله سایبری به سایت وزارت علوم سخن گفت.
چهارشنبه 03 مرداد - 15:12
«باشگاه خبرنگاران» دختر شهید هادی حاجی رحیمی خاطره‌ای جالب را به نقل از پدرش تعریف می‌کند.
چهارشنبه 03 مرداد - 14:30
«باشگاه خبرنگاران» پیشرفت‌های فناورانه عرصه فضا مدیریت نشوند تهدیدی برای جهان خواهند بود.
چهارشنبه 03 مرداد - 14:23
«باشگاه خبرنگاران» پلنگ توت‌فرنگی برای اولین بار در منطقه حفاظت‌شده تانزانیا مشاهده شد؛ نقوش روی بدن این حیوان زیبا به شکلی است که گویا در نور خورشید محوشده است.
چهارشنبه 03 مرداد - 14:24
«باشگاه خبرنگاران» اطلاعات ما از نبرد سوریه خیلی کم است. روایت‌های این نبرد، بیشتر حول و حوش خاطرات و تاریخ شفاهی افراد باقی مانده و تا به حال کسی نبود که این جنگ را از منظر مردم و ارتش سوریه روایت کند.
چهارشنبه 03 مرداد - 14:22
«باشگاه خبرنگاران» اقدام ناعادلانه کمیته بین المللی المپیک(IOC) در تحریم نکردن ورزشکاران اسرائیل استارت «تظاهرات گسترده در پاریس» را زد.
چهارشنبه 03 مرداد - 14:22
«باشگاه خبرنگاران» در ماه محرم و باتوجه به اقبالی که درسال‌های اخیر به شعر هیأتی شده است، دراین گفتگو درباره هیأت و شعر‌های انتخاب‌شده برای اجرا در مراسم عزاداری سؤال کردیم.
چهارشنبه 03 مرداد - 14:00
«باشگاه خبرنگاران» فرزندپروری مسلماً چالش‌برانگیزترین شغل در جهان است، وقتی آنها کار‌های اشتباه انجام می‌دهند، سخت است که بدانیم چگونه باید پاسخ دهیم.
چهارشنبه 03 مرداد - 13:00
«باشگاه خبرنگاران» از زمانی که اراضی جنوب‌غربی شهر تهران، زمین‌های کشاورزی و قنات و باغ بود تا وقتی که برای ساخت فرودگاه مسطح شد، بیش از ۸۰ سال می‌گذرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:30
«باشگاه خبرنگاران» پرسپولیس در تمام سال‌های حیاتش خیلی به دنبال گلر خارجی نرفته و در معدود موارد تجربه چندان جالبی از این اتفاق نداشته است.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:00
«باشگاه خبرنگاران» دولت سیزدهم توانست تقریبا تمام شاخص‌های اقتصاد کلان را از تداوم رکود تورمی به سمت رونق تولید وکاهش تورم تغییرجهت دهد و از نابرابری بکاهد.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:48
«باشگاه خبرنگاران» رژیم صهیونیستی علی‌رغم فشار افکار عمومی دست از وحشی‌گری برنداشته است.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:22
«باشگاه خبرنگاران» ریشه‌کن کردن فساد به عنوان یکی از مهم‌ترین الزامات اصلاح نظام اداری در کشورمان نیازمند بازنگری در بسیاری از ساختارهای قانونی، فرهنگی و اقتصادی است؛ ساختارهایی که اصلاحشان همت مجموعه نظام و همراهی مردم را می‌طلبد.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:00
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور منتخب با بیان این که قدم اول ما انتخاب کابینه وفاق ملی است، افزود: باید کابینه ای را شکل دهیم تا افراد صادق، باتجربه و با دانش انتخاب شوند و به سمت سیاست های کلی مقام معظم رهبری حرکت کنیم
چهارشنبه 03 مرداد - 10:30
«باشگاه خبرنگاران» درست درزمانی که نتانیاهو درسفر واشنگتن به سرمی‌برد، رهبر انصارالله یمن و دیگر مقامات ارتش این کشور فاز پنجم عملیات خود را علیه رژیم‌صهیونیستی آغاز کردند.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:27
«باشگاه خبرنگاران» در روز جهانی مراقبت از خود از تعریف خودمراقبتی و ترفند‌های توجه اصولی به روانمان گفتیم.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:00
«باشگاه خبرنگاران» قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها از قوانینی بود که در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و بدعهدی‌های آمریکا و اروپا در برجام به تصویب رسید.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:04
«باشگاه خبرنگاران» سازمان مجاهدین در عملیات مرصاد متحمل تلفات و خسارات فراوانی شد و بیش از ۴۳۸ دستگاه تانک و نفربر و ۱۲۰۰ قبضه تجهیزات نظامی از قبیل خمپاره‌انداز، توپ ضدهوایی و سلاح انفرادی را از دست داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 09:52
«باشگاه خبرنگاران» غفلت از کودکان رایج‌ترین نوع کودک‌آزاری و به معنای تامین نشدن نیاز‌های اساسی کودک از جمله غذای کافی، پوشاک، بهداشت و مراقبت است.
چهارشنبه 03 مرداد - 09:40
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور آمریکا در همین دوره ۴‌ساله آنقدر در سراسر جهان خون ریخت و تخریب کرد که تک‌دوره‌اش به لکه ننگی در تاریخ بدل شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 09:15
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل انجمن فعالان حجاب و متخصصین حوزه حجاب با بیان مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان کالای حجاب خواستار رفع این چالش‌ها در دولت چهاردهم شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 08:46
«باشگاه خبرنگاران» ازبکستان در آسیای مرکزی دارای ظرفیت‌های فنی و مهندسی فراوانی برای مهندسان نخبه ایران است که می‌توان با استفاده از قوانین حمایتی این کشور نسبت به سرمایه‌گذار خارجی، به احداث و توسعه زیرساخت‌های صنعتی ازبکستان پرداخت.
چهارشنبه 03 مرداد - 08:29
«باشگاه خبرنگاران» گرچه کناره‌گیری بایدن دور از انتظار نبود، اما همین شوک نیم‌بند هم شاید بتواند کارزار دموکرات‌ها را احیا کند. ناتوانی‌های ‌بایدن، رسوایی پسرش و حضور ناموفق در مناظره اول، از او یک بازنده ساخته بود.
چهارشنبه 03 مرداد - 07:51
«باشگاه خبرنگاران» چهره‌های مشهور ایرانی در واکنش به اتفاقات غزه، نسبت به افراد مشهور در کشورهای دیگر عقب‌مانده برخورد می‌کنند.
چهارشنبه 03 مرداد - 07:49
«باشگاه خبرنگاران» تقویم چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ورق خورد و مسعود پزشکیان پس از کسب ۱۶میلیون و۳۸۴ هزارو۴۰۳رای از مجموع آرای ریخته‌شده درصندوق‌ها به‌عنوان منتخب‌ملت معرفی شد.
سه شنبه 02 مرداد - 22:09
«باشگاه خبرنگاران» گرمای تابستان می‌تواند طاقت‌فرسا باشد، اما راه‌حل‌های مقرون به صرفه و سازگار با محیط‌زیست زیادی برای خنک نگه داشتن خانه شما بدون نیاز به کولر وجود دارد.
سه شنبه 02 مرداد - 16:38
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر، ادعای قابل توجهی را درباره رقم قرارداد بازیکن پیشین این تیم با تیم جدیدش مطرح کرده است.
سه شنبه 02 مرداد - 15:00
«باشگاه خبرنگاران» بیانات مهم رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت کمک به دولت چهاردهم را بازخوانی کرده‌ایم.
سه شنبه 02 مرداد - 14:45
«باشگاه خبرنگاران» رب آلو یکی از انواع رب‌های ترش و خوشمزه است که با آلوی قرمز و ترش تهیه می‌شود و برای چاشنی و مزه انواع خورش، مرغ و... بسیار مناسب است.
سه شنبه 02 مرداد - 14:13
«باشگاه خبرنگاران» آشنایی با متداول‌ترین هدف‌ها و راهکار‌هایی برای محقق‌شدن آنها که پیش‌نیاز موفقیت محسوب می‌شود.
سه شنبه 02 مرداد - 14:13
«باشگاه خبرنگاران» پیری علاوه بر جنبه‌های فیزیکی، مانند احساس خستگی بیشتر یا ابتلا به آرتریت و ...، مؤلفه‌های ذهنی را نیز به همراه دارد که زوال شناختی یکی از آنهاست.
سه شنبه 02 مرداد - 13:00
«باشگاه خبرنگاران» سوءقصد به ترامپ بایدن را از انتخابات حذف کرد، حالا دموکرات‌ها می‌خواهند با ورود هریس گسل‌ها را فعال کنند و به بازی برگردند.
سه شنبه 02 مرداد - 12:00
«باشگاه خبرنگاران» گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت‌های خارجی با حمایت و پشتیبانی کامل شرکت‌های اصلی خود بدون هیچ محدودیتی مشغول به تولید سیگار در ایران هستند.
سه شنبه 02 مرداد - 11:15
«باشگاه خبرنگاران» صراط مستقیم مرکب از دو حقیقت قرآن و اهل بیت (ع) است و کسانی که در این مسیر قرار گیرند سعادتمند می‌شوند.
سه شنبه 02 مرداد - 10:45
«باشگاه خبرنگاران» استاد حوزه علمیه اصفهان گفت: گاهی شیطان با هیات همراه و به صورت گروهی انسان را فریب می‌دهد و تنها راه مقابله با آن پناه بردن به یاد خداست که شیطان را فلج می‌کند. 
سه شنبه 02 مرداد - 10:15
«باشگاه خبرنگاران» تا کشور فلسطین توسط واشنگتن به رسمیت شناخته نشود آرامشی در غرب آسیا شکل نخواهد گرفت.
سه شنبه 02 مرداد - 09:51
«باشگاه خبرنگاران» درحالی که ۳ روز بیشتر به آغاز بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ باقی نمانده است، هنوز لباس ورزشکاران ایرانی به شکل رسمی رونمایی نشده است.
سه شنبه 02 مرداد - 09:40
«باشگاه خبرنگاران» جو بایدن، اعلام کرد از گردونه رقابت‌های انتخاباتی ماه نوامبر کنار می‌کشد و از کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، برای جانشینی‌اش حمایت می‌کند.
سه شنبه 02 مرداد - 09:10
«باشگاه خبرنگاران» سعید راد اهل خودنمایی و خودشیفتگی متوهمانه سلبریتی‌ها نبود. او خود خودش بود و مقابل دوربین سعی می‌کرد بهترینِ نسخه خودش را نشان دهد.
سه شنبه 02 مرداد - 08:49
«باشگاه خبرنگاران» مواضع معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس در مورد ایران به‌طورکلی با سیاست‌های گسترده‌تر حزب دموکرات و دولت بایدن همسو بوده‌اند.
سه شنبه 02 مرداد - 08:50
«باشگاه خبرنگاران» کشورمان ایران با وجود میلیون‌ها پناهنده، مهاجر قانونی و پناهجوی غیرقانونی حالا به یکی از بزرگ‌ترین کشور‌های پناهنده و مهاجرپذیر در دنیا تبدیل شده است.
سه شنبه 02 مرداد - 08:51
«باشگاه خبرنگاران» در گزارش زیر رویکرد رئیس جمهور منتخب برای همگرایی در کشور را بررسی کرده‌ایم.
سه شنبه 02 مرداد - 08:03
«باشگاه خبرنگاران» کاربران بیان داشتند صهیونیست‌ها با این حمله دست یمنی‌ها را برای مقابله و مبارزه با این رژیم بیش از بیش گشودند و حالا باید منتظر طوفانی دیگر باشند.
سه شنبه 02 مرداد - 07:35
«باشگاه خبرنگاران» فضای سایبر امروزه ضمن رفع خلأ‌های موجود در فضای نبرد‌های سنتی هزینه‌های کمتری را برای بانیان این جنگ و متقابلا هزینه‌های روانی و دامنه‌داری را نصیب گروه‌های مورد هجمه می‌کند.
دوشنبه 01 مرداد - 15:45
«باشگاه خبرنگاران» روایتگری که سال‌ها ازچاقوی جیبی کندی روایت می‌کرد که با فشار قاتل رگ‌های گردن مقتول را می‌برید خود عاقبت از چاقوی جیبی خودش استفاده‌ کرد و گردن همسرش را برید.
دوشنبه 01 مرداد - 15:45
«باشگاه خبرنگاران» روایتگری که سال‌ها ازچاقوی جیبی کندی روایت می‌کرد که با فشار قاتل رگ‌های گردن مقتول را می‌برید خود عاقبت از چاقوی جیبی خودش استفاده‌ کرد و گردن همسرش را برید.
دوشنبه 01 مرداد - 15:32
«باشگاه خبرنگاران» سال درخشان رئال‌ مادرید و قهرمانی تیم ملی اسپانیا باعث شده است تا احتمالا جانشین لیونل مسی یک بازیکن مادریدی/اسپانیایی باشد.
دوشنبه 01 مرداد - 15:00
«باشگاه خبرنگاران» زنان غاضریه از صحرا عبور می‌کردند که پیکرهای بی‌سر، تکه‌تکه و رها شده را دیدند و به کمک مردان بنی اسد آنها را دفن کردند؛ حالا سومین روز بعد از عاشورا به یاد زنان بنی اسد حرم مختص زنان است.
دوشنبه 01 مرداد - 14:07
«باشگاه خبرنگاران» اجرای مجازات مرتکب قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت با چاقو یا هر نوع اسلحه دیگر، قابل تعلیق نیست.
دوشنبه 01 مرداد - 14:13
«باشگاه خبرنگاران» درحالی که یمنی‌ها نشان داده‌اند در نبرد با دشمن صهیونیستی، هیچ خط قرمزی را نمی‌شناسند، اشغالگران بعد از عملیات پهپادی که اخیراً یمن در قلب تل‌آویو انجام داد، در وضعیت نیم‌خیز قرار دارند و منتظر غافلگیری‌های خطرناک‌تر هستند.
دوشنبه 01 مرداد - 13:34
«باشگاه خبرنگاران» نشریه پولیتیکو در مطلبی با اشاره به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا و نامزدی احتمالی «کاملا هریس» برای حزب دموکرات، ۹ نفر را به عنوان گزینه‌های احتمالی پست معاونت وی معرفی کرد.
دوشنبه 01 مرداد - 13:39
«باشگاه خبرنگاران» افراد بسیاری معتقدند دعاهای صحیفه سجادیه، تنها به ارتباط میان انسان و خدا می پردازد و در میان این دعاها نمی توان نسبتی میان انسان و جهان پیدا کرد. در حالی که بازخوانی دقیق این کتاب نشان می دهد که مجموعه ای متنوع از تمامی نیازهای زیست دینمدا...
دوشنبه 01 مرداد - 13:00
«باشگاه خبرنگاران» میزان مالیاتی که بازیکنان ایرانی می‌دهند، به مراتب کمتر از چیزی است که لژیونر‌ها پرداخت می‌کنند.
دوشنبه 01 مرداد - 12:32
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با کناره‌گیری جو بایدن از رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ و حمایت او از کامالا هریس معاونش، نظرسنجی ها می توانند تا حدی شانس وی در رقابت با دونالد ترامپ را روشن کنند.
دوشنبه 01 مرداد - 10:55
«باشگاه خبرنگاران» آزادشدن یک زن بی‌گناه آمریکایی بعد از گذراندن ۴۳ سال حبس اشتباهی بهانه‌ای شد تا از زندانیان دیگری بگوییم که چندین دهه از زندگی‌شان را بدون ارتکاب جرمی پشت میله‌ها گذراندند
دوشنبه 01 مرداد - 10:25
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا گفت: درخواست پلیس راهور از رئیس جمهور منتخب این است که در سنجش و ارزیابی گزینه‌های پیشنهادی وزارت راه، مسکن و شهرسازی مواردی را مد نظر داشته باشد.
دوشنبه 01 مرداد - 10:19
«باشگاه خبرنگاران» امروز (یکم مردادماه) است سال ۱۳۶۱ در این روز مرحله چهارم عملیات رمضان آغاز شد. از ویژگی‌های این مرحله، محدودیت زمین منطقه نسبت به مراحل قبلی، تعداد کم نیرو‌های عمل‌کننده و منطقه جدید عملیات بود.
دوشنبه 01 مرداد - 10:17
«باشگاه خبرنگاران» حامیان «دونالد ترامپ» به چندین دسته و گروه تقسیم شده‌اند که هر یک عقاید و اهدافی را دنبال می‌کنند؛ امری که سیاست‌های آینده این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را پیچیده و متناقض خواهد کرد.
دوشنبه 01 مرداد - 09:23
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت گفت: گنجاندن محصولات دخانی در سبد مصرف خانوار، اشتباهی فاحش به حساب می‌آید. محصولات دخانی نباید به عنوان یک کالای اساسی در سبد محصولات خانوار قرار گیرد.
دوشنبه 01 مرداد - 09:20
«باشگاه خبرنگاران» کاملا هریس با پایگاه قابل توجه رای سیاه پوستان که بیشتر به دموکرات ها رای می دهند، می تواند معادلات انتخابات آمریکا را به هم بزند.
دوشنبه 01 مرداد - 09:30
«باشگاه خبرنگاران» اسرائیل که از رویدادهای ورزشی برای پنهان کردن چهره جنایتکار خود استفاده می‌کند در آستانه المپیک پاریس با اکران فیلم «تاتامی» یک جنگ فرهنگی را شروع کرده است
دوشنبه 01 مرداد - 08:39
«باشگاه خبرنگاران» ۱۲ ورزشکار در تاریخ حضور ورزش ایران در بازی‌های المپیک توانسته‌اند بیش از دو مدال المپیک به دست آورند و در لیست پرمدال‌ترین‌ها قرار دارند.
دوشنبه 01 مرداد - 08:09
«باشگاه خبرنگاران» یک منبع نزدیک به انصار الله مدعی شد بندر حیفا و سکوی گازی کاریش در سواحل مدیترانه در زمره بانک اهداف نیرو‌های مسلح یمن برای تلافی حمله به بندر الحدیده قرار دارد.
دوشنبه 01 مرداد - 08:23
«باشگاه خبرنگاران» انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: از آنجایی که صورت بزرگترین دارایی هر فرد است، باید قبل از انجام جراحی درباره پزشک مربوطه تحقیق شود و به تبلیغات فضای مجازی بسنده نکرد.
یکشنبه 31 تیر - 20:48
«باشگاه خبرنگاران» تجربه ۸سال تجاوز نظامی سعودی به یمن ثابت کرده که این کشور مشکل زیادی برای مقابله با نیروهای متجاوز و عقب راندن آنها ندارد، در سوی مقابل اما رژیم صهیونیستی چیزهای زیادی برای از دست دادن دارد.
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است