استانی 18:22 - 05 تیر 1401

دستگاه‌های فرهنگی حمایت از کالای ایرانی را فرهنگ‌سازی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی مجتهدی‌نیا عصر یکشنبه در نشست کارگروه فرهنگی و تبلیغات دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل، اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی حمایت از کالای ایرانی را فرهنگ سازی کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های مبارزه همه‌جانبه و هوشمندانه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز افزود: انتظار داریم تمامی دستگاه‌های فرهنگی با همه توان در راستای اعتلای فرهنگ حمایت از کالای ایرانی و تقبیح استفاده از کالای قاچاق با تکیه بر ظرفیت‌های موجود، اقدامات شایسته را انجام دهند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل از اقدامات فرهنگی دستگاه‌های عضو این کارگروه به‌ویژه صداوسیمای مرکز استان، شهرداری، تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری، آموزش‌وپرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه به‌خاطر کسب رتبه برتر این کارگروه در سطح کشور، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست تمامی دستگاه‌های فرهنگی نسبت به اقدامات و عملکرد خود و هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز توضیحاتی ارائه نمودند و در آخر با اهدای لوح، از نفرات برتر این کارگروه تجلیل به عمل آمد.


11605844
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است