استانی 10:07 - 29 شهریور 1400

۴۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کرمان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مصطفی اژدری با اشاره به این که این کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: کمک‌های معیشتی بین نیازمندان هر محله از طریق مساجد بعد از شناسایی نیازمندان محله در آن جا توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام اژدری با بیان این که شروع عملیات و جمع آوری کمک‌های مردمی از هفته دفاع مقدس خواهد بود، خاطرنشان کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی از هفته مسجد در تاریخ ۳۰ مرداد شروع و به لطف الهی در روز ۳۰ شهریور در هفته دفاع مقدس توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام اژدری هدف از توزیع بسته‌های معیشتی را لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و اوج گرفتن نهضت مواسات و خدمت به مردم از طریق مساجد استان دانست و افزود: بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ مبنی بر محوریت مساجد در شناسایی نیازمندان و ارائه خد مات مختلف به آنها تعداد زیادی از مساجد با محوریت امام جماعت به جمع آوری کمک‌های مردم در جهت لبیک به امام امت اقدام نمودند.

وی افزود: با همت خیرین و مردم مبلغ ۸ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع آوری شده و در قالب ۴۵۰۰ بسته معیشتی با کمک‌های برخی نهادها توزیع خواهد شد.

گفتنی است این رزمایش با هدف لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و با در نظر گرفتن آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا برگزار می‌شود


11235979
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است