بین‌الملل 17:21 - 10 تیر 1403
دست کم ۶ عضو یک خانواده فلسطینی که برخی از آنان کودک بودند طی حمله هوایی وحشیانه در رفح به شهادت رسیدند.

۶ عضو یک خانواده فلسطینی به شهادت رسیدند

به گفته ساکنان غزه، نیرو‌های صهیونیست امروز (یکشنبه) به اشغالگری در محله «شجاعیه» در شمال غزه و همچنین به حرکت به سوی غرب و مرکز رفح ادامه دادند.

به گزارش رویترز، اشغالگران به یک خانه در جنوب رفح حمله کرده و ۶ عضو آن را که برخی هنوز کودک بودند، به شهادت رساندند. 

ساکنان می‌گویند تانک‌های اشغالگران که از ۴ روز پیش به شجاعیه بازگشته اند، گلوله‌هایی را به سمت چندین خانه شلیک کرده و باعث شدند مردم در خانه‌های خود محبوس شده و قادر به ترک آن نباشند. 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی امروز  در جلسه هفتگی کابینه مدعی شد که متعهد به ادامه جنگ تا «رسیدن به همه اهداف خود» است. نتانیاهو اهداف خود از جنگ غزه را «از بین بردن حماس و بازگرداندن همه اسرا» عنوان کرده است. این در حالی است که «بنی گانتس» وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی و عضو مستعفی کابینه جنگ این رژیم هفته قبل معترف شد که از بین بردن جنبش حماس کاری ناممکن است. افزون بر گانتس، روزنامه‌های عبری، مقامات جنگی و حتی آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز به این موضوع اعتراف کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی مدعی آن است که قصد دارد همه اسرای خود را به سرزمین‌های اشغالی بازگرداند، اما با ادامه حملات در غزه سبب کشته شدن تعداد زیادی از این اسرا شده است. خانواده اسرای صهیونیست می‌گویند نتانیاهو را مسبب وضع موجود می‌دانند و «خون افراد کشته شده بر دستان او است».

مترجم: زهرا نجفی


12068689
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر مجارستان در سفر به کی‌یف پیشنهاد آتش‌بس به منظور مذاکرات صلح با روسیه را مطرح کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مجری شبکه خبری «بی‌بی‌سی» با اشاره به حکم دیوان عالی آمریکا درباره مصونیت قانونی «دونالد ترامپ» پیشنهاد قتل رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مطرح کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» قرار است مسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق چهارشنبه برای رایزنی درباره پرونده‌های مختلف عازم بغداد شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس حزب راستگرای جبهه ملی فرانسه، مکرون را که در انتخابات پارلمانی شکست خورده به تدارک برای کودتای اداری متهم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی با این ادعا که حزب الله لبنان از خط قرمز‌ها عبور کرده است، خواستار عملیات نظامی علیه این جنبش در جبهه شمالی شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» درپی تنش‌ها در غرب آسیا و تحولات چین و آمریکا، بهای نفت به بالاترین میزان خود در ۲ ماه گذشته رسید.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» چند هفته پس از آنکه مردم مجبور شدند به خان یونس ویران شده بازگردند، مقامات اسرائیل دستور تخلیه جدیدی را برای این منطقه صادر کردند.  
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی درباره مواضع جنگ طلبانه نتانیاهو و بروز جنگ منطقه‌ای هشدار داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه آلمانی بیلد ادعا کرد که رژیم صهیونیستی ممکن است در هفته سوم یا چهارم جولای حملات زمینی علیه لبنان انجام دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین به دلیل شکست جو بایدن در مناظره و همچنین نتایج دور اول انتخابات در فرانسه، روز‌های بدی را تحمل می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است