بین‌الملل 09:02 - 03 خرداد 1403
یک مسئول حزب الله با اشاره به جمعیت انبوهی که برای تشییع پیکر شهید رئیسی و یارانش به تهران آمده بودند تاکید کرد شهید رئیسی یک شخصیت انقلابی بین المللی واقعی بود و امروز مردم عشق و وفاداری خود را به او که همواره در خدمت ملت بود ثابت کردند.

مسئول حزب‌الله: شهید رئیسی یک شخصیت انقلابی بین‌المللی بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «حسین رحال» مسئول واحد رسانه الکترونیک حزب الله در سخنانی ضمن عرض تسلیت به رهبری و ملت و دولت ایران به خاطر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و همراهان بزرگوار آنها اعلام کرد: راز محبوبیت جمهوری اسلامی ایران حاکمیت مردمی و اسلامی است که آن را دارای مشروعیت دینی و ملی می‌کند.

این مسئول حزب الله طی سخنانی در برنامه‌ «بانوراما الیوم» در شبکه المنار که درباره شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان بود گفت: مردم ایران امروز پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را با سوز و عشق در آغوش گرفته‌اند و این نشان دهنده وفاداری مردم به کسی است که همه او را دوست داشتند و خدمتگزار مردم بود؛ همانطور که حضرت امام سید علی خامنه‌ای توصیف کردند.

وی با اشاره به جمعیت انبوهی که برای تشییع پیکر شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان و همراهان آنها از نقاط مختلف به تهران آمده بودند اظهار داشت: شکوه و جمعیتی که در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و یارانش می‌بینیم در مراسم تشییع هیچ مقام دولتی در هیچ کجای جهان دیده نشده است.

حسین رحال ادامه داد: شهید سید ابراهیم رئیسی یک شخصیت انقلابی بین المللی با هویت مشخص و آرمان‌های بزرگ بشردوستانه بود و همه ویژگی‌های ممتاز انقلاب اسلامی ایران در عملکرد ایشان دیده می‌شد. شهید رئیسی کسی بود که موفق شد با همه کشورهای منطقه روابط دوستانه برقرار کند.

وی در ادامه به سفر شهید رئیسی به لبنان قبل از در اختیار گرفتن پست ریاست جمهوری ایران اشاره و تصریح کرد: شهید سید ابراهیم رئیسی در سال 2018 و در زمانی که تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشت به لبنان سفر کرد و ما شاهد عشق ایشان به مجاهدین مقاومت اسلامی بودیم.

این مسئول حزب الله تاکید کرد: ما از جمهوری اسلامی ایران و شهید سید ابراهیم رئیسی به خاطر حمایت دائمی از مقاومت اسلامی در برابر دشمن صهیونیستی که به شدت مورد حمایت غرب و آمریکا قرار دارد بسیار سپاسگزاریم. به برکت حمایتی که جمهوری اسلامی ایران از مقاومت به عمل آورده است ما امروز احساس امنیت و قدرت داریم.

دکتر رحال با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همچنان از ملت‌های منطقه حمایت می‌کند گفت: حکام عربی که آمریکا آنها را تحریک می‌کرد امروز متوجه شدند جمهوری اسلامی ایران عامل ثبات در کل منطقه است.

انتهای پیام/


12057379
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری معتقدند ادامه جنگ غزه موجب تعمیق اختلافات میان آمریکا و اسرائیل شده تا جایی که نخست وزیر اسرائیل به دنبال شکست بایدن در انتخابات است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ترکیه نسبت به خطر درگیری هسته‌ای به دلیل حمله اوکراین به غیرنظامیان در کریمه هشدار داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی از اعضای جنبش حماس اعلام کرد که ادعای یک روزنامه غربی مبنی بر انتقال دفتر حماس از قطر به عراق کذب است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر چین عرضه کالا‌های چینی را عامل کاهش فشار تورم جهانی دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» خبرگزاری فرانسه تاکید کرد که برخلاف ادعای رژیم صهیونیستی، تانک این رژیم به دفتر خبرگزاری این کشور در غزه شیلک کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ادعا می‌شود که مشاور ارشد جو بایدن به حزب الله هشدار داده که نمی‌تواند اسرائیل را برای حمله نکردن به لبنان مهار کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ادعا می‌شود که مشاور ارشد جو بایدن به حزب الله هشدار داده که نمی‌تواند اسرائیل را برای حمله نکردن به لبنان مهار کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان ویکی‌لیکس در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که جولیان آسانژ روز سه‌شنبه زندان بلمارش واقع در لندن را پس از ۱۹۰۱ روز حبس ترک کرد و سوار بر هواپیما از انگلیس عازم وطنش استرالیا شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غرب شهر غزه خواهر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به شهادت رسیده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی حمله کی‌یف به خاک روسیه با اجازه آمریکا، مسکو تهدید کرد که انتقام کودکانی را که در این حمله کشته شدند از آمریکا خواهد گرفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است