استانی 09:46 - 28 خرداد 1403
امام جمعه شهرکرد، گفت: هر رای تیری است به سمت شیطان که این رمی جمرات است، چرا که دشمن نمی خواهد مشارکت بالا باشد.

مشارکت بالای در انتخابات رمی جمرات دیگری است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز عید قربان شهرکرد، اظهار داشت: این روزها روزهای برائت است و فرمان حضرت امام این بود که برائت باید جهانی باشد و تنها در مکه نباشد، همه جا از صهیونیست‌ها و ظلم و ستم برائت جویند.

وی با اشاره به مصداق برائت، مطرح کرد: شعارها و حضور در اجتماعات، تکلیف به روز عمل کردن از جمله برائت‌ها است. دشمن نمی‌خواهد ما در صحنه باشیم و تکلیف خود را به روز انجام دهیم. امروز حضور در صحنه انتخابات یعنی ملت ایران به روز است.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: هر رای ما تیری است به سمت شیطان که این رمی جمرات است، چرا که دشمن نمی‌خواهد مشارکت‌ بالا باشد. انتخاب درست بسیار حائز اهمیت است، چرا که ما دیگر روز آزمون و خطا نداریم و روز امتحان گذشته است.

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: باید به رئیس جمهوری رای داد تا راه شهید جمهور را ادامه دهد. امید است کاندیداهای ریاست جمهوری به وحدت برسند و همه و یک فرد صالح رای دهیم تا دیگر شاهد نگرانی‌ها برای کشور نباشیم.

انتهای پیام/7540/


12064316
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۶ تیر را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۴ خرداد را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۴ خرداد را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت سیزدهم ممنوعیت‌های جدی که در دولت قبل برای واردات ماشین‌آلات معدنی ایجاد شده بود را برداشت و اکنون معدن‌کاران می‌توانند با سهولت ماشین‌آلات معدنی را وارد کشور کنند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۳ تیر را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۲ تیر را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنج‌شنبه ۳۱ خرداد را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی برای پیشگیری از جرائم، رفع اختلافات و کاهش پرونده های ورودی به دادگستری گفت: سال گذشته 235 فقره پرونده قصاص نفس با گذشت اولیای دم به سازش ختم شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به پرورش میگو در 13 سایت ساحلی استان گفت: تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون قطعه بچه میگو در مراکز پرورشی نقاط مختلف ساحلی استان ذخیره شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرماندار ویژه دزفول گفت: 2 شعبه اخذ رای و تمام عوامل برگزاری توسط بالگرد و یک شعبه نیز با قطار به مناطق سخت گذر دزفول اعزام می شوند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است