سیاسی 13:03 - 31 شهریور 1403
مومنی در پیامی نوشت: تاریخ‌سازی هشت‌ساله ملت ایران برابر نظام سلطه و رژیم بعثی صدام را که سند افتخار و اقتدار ایرانیان در دوران معاصر است.

تاریخ‌سازی هشت‌ساله در برابر نظام سلطه سند اقتدار ایرانیان در دوران معاصر است

اسکندر مؤمنی وزیر کشور در پیامی با گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد دفاع مقدس تاکید کرد: دفاع مقدس یادآور روز‌های باشکوه و جلوه‌ای از حقانیت و اقتدار رزمندگان غیرتمند و سرافراز این سرزمین است.

متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

فرا رسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد دفاع مقدس و تاریخ‌سازی هشت‌ساله ملت ایران برابر نظام سلطه و رژیم بعثی صدام را که سند افتخار و اقتدار ایرانیان در دوران معاصر است، گرامی می‌داریم و از خداوند کریم طلب می‌کنیم همه ما را در زمره رهروان و حماسه‌سازان مدافع دین، وطن، عزت، شرافت و امنیت ایران اسلامی قرار دهد.

در این رهگذر، حماسه وفاداری و ایثار فرزندان غیور ملت ایران در جنگ تحمیلی را پاس داشته و با تعظیم به مقام شامخ شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته‌ دفاع مقدس را که یادآور آن روز‌های باشکوه و جلوه‌ای از حقانیت و اقتدار رزمندگان سرافراز این سرزمین است، ارج می‌نهیم.

ان‌شاءالله با تأسی از سیره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در تداوم راه نورانی شهدا و جبهه مقاومت ثابت‌قدم باشیم.


12094870
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شریف گفت: در تلاش هستیم پیام‌های نهفته در اسناد، دفاتر راویان و نوار‌های صوتی دفاع مقدس را با زبان روز از شبکه‌های اجتماعی نشر دهیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع در بیانیه‌ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران به یکی از موثر‌ترین صادرکنندگان تجهیزات و محصولات نظامی در منطقه و جهان تبدیل شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار سلامی در پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار رضا سراج را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور اعلام کرد: مسعود پزشکیان فردا ساعت ۰۸:۳۰ دقیقه صبح برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس خانه احزاب گفت: انتقال پایتخت در حال حاضر امکان‌پذیر نیست و بهتر است که دولت این هزینه را خرج اولویت‌های ضروری مردم کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رضا سراج معاون ارتباطات دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی دعوت حق را لبیک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مومنی در پیامی نوشت: تاریخ‌سازی هشت‌ساله ملت ایران برابر نظام سلطه و رژیم بعثی صدام را که سند افتخار و اقتدار ایرانیان در دوران معاصر است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان قبل از سفر به نیویورک با خانواده محمدرضا نوری دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه در پیامی نوشت: مبارزه و مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تا رهایی مردم فلسطین از اشغال و تجاوز نویدبخش آرمان آزادی قدس شریف است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ‏کنعانی نوشت: دوستی و برادری بین ایران و عراق می‌تواند الگویی برای تقویت همکاری بین کشور‌های منطقه برای پیشرفت و توسعه باشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است