ورزشی 16:23 - 11 آذر 1400
نتایج هفته هشتم لیگ یک؛
تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با نتیجه ۳ بر یک استقلال ملاثانی را شکست داد.

بازگشت قشقایی به رده دوم/ اولین پیروزی ویسی با خیبر در لیگ دسته اول

به گزارش ایسنا، هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران با ۷ بازی از ساعت ۱۴ آغاز شد که در مهم‌ترین دیدار این هفته، خیبر خرم‌آباد با نتیجه ۳ بر یک استقلال ملاثانی را شکست داد و به روند پیروزی‌هایش در لیگ بازگشت.

تیم رده هشتمی شهرداری آستارا با نتیجه بدون گل مقابل سایپا متوقف شد. شمس آذر قزوین توانست به اولین پیروزی خود بعد از ۸ هفته دست پیدا کند و با بک گل خوشه طلایی ساوه را پشت سر بگذارد. مس شهر بابک هم در ادامه روزهای خوبش با یک گل ماشین‌سازی را شکست داد و اوضاعش را در جدول سر و سامان داد.

قشقایی با هدایت مهدی رجب زاده، شاگردان پیروز قربانی در رایکا را شکست داد و به رده دوم بازگشت. دیدار تیم‌های آرمان گهر و مس کرمان در کرمان با نتیجه صفر بر صفر پایان یافت و ویستا توربین با نتیجه بدون گل مقابل شاهین شهرداری بوشهر متوقف شد.

انتهای پیام


11347360
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات از احتمال بازگشت مهدی قایدی به الاهلی خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده تالوی زنان ایران توانست رتبه سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در چین را به دست آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده تالو زنان ایران نخستین مدال طلا کاروان ووشو کشورمان را در مسابقات انتخابی جام جهانی را به دست آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس و پیشکسوت تیراندازی گفت: آخرین مسابقه دیگر موقع گرفتن سهمیه المپیک نیست چون شانس کسب سهمیه ۵۰ – ۵۰ خواهد بود. فردی که می‌خواهد سهمیه بگیرد باید همانند هانیه رستمیان به موقع و همان ابتدای کار المپیکی شدن خود را قطعی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با گذشت بیش از ۲ سال از پارالمپیک توکیو و با وجود پیگیری‌های فراوان، مهدی اولاد مدعی است که هنوز پاداش قهرمانی خود را از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دریافت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس حقوق درباره ارزیابی اش از واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آرسنال در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با ۵ گل چلسی را در هم کوبید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم یوونتوس با پیروزی در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت مقابل لاتزیو به فینال کوپای ایتالیا راه یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین با وجود شکست در بازی برگشت، موفق شد با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد الهلال بگذرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است