ورزشی 12:06 - 16 مرداد 1399
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در فدراسیون شطرنج حضور یافت و برگزاری سلامت انتخابات این فدراسیون تاکید کرد.

تاکید بر برگزاری سالم انتخابات فدراسیون شطرنج

به گزارش ایسنا، فرهاد نیکوخصال، سرپرست فدراسیون شطرنج روز گذشته در محل فدراسیون میزبان مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بود. در این نشست محسن سمیع‌زاده سرپرست دبیری، شادی پریدر نایب ریییس بانوان و  محمد ابراهیم مداحی کاندیدای ریاست شطرنج نیز حضور داشتند.

هم‌چنین تعدادی از قهرمانان شطرنج کشور همچون احسان قائم مقامی، ساراسادات خادم‌الشریعه و محمدامین طباطبایی نیز با عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

نیکوخصال در این جلسه مشکلات اصلی خانواده شطرنج را مطرح کرد. سرپرست فدراسیون با درنظر گرفتن نتایج ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات المپیاد جهانی و رقابت‌های قهرمانی خواستار این موضوع شد که شطرنج‌بازان نیز بتوانند از تسهیلات نظام وظیفه و پاداش برخوردار شوند.

 همچنین مواردی همچون افزایش سقف اعتبارات، جذب اسپانسر برای فدراسیون ازجمله مواردی بود که بحث شد. 

شادی پریدر نایب رئیس بانوان و یکی از کاندیدای ریاست فدراسیون شطرنج در باره ی مشکلات بانوان شطرنج‌باز که حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح جهان دارند ،صحبت های لازم را انجام داد و مشکلات بانوان را به گوش مسئولان رساند. 

همچنین مداحی، ریاست کاندیدای شطرنج که در این جلسه حضور داشت در خصوص هتل ورزشی انقلاب صحبت هایی را انجام داد که با تایید نیکوخصال همراه بود. 

محمودوند هم پس از شنیدن کامل اظهارات نیکوخصال برای این فدراسیون و قهرمانانش آرزوی موفقیت کرد و قول داد تا تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات شطرنج به کار بگیرد. او همچنین حمایت از قشر فرهیخته ورزش را از وظایف مجلس شورای اسلامی دانست.

این عضو مجلس در این جلسه تاکید کرد که درصدد این بوده انتخابات شطرنج که با حاشیه هایی همراه شده است به صورت صحیح و به دور از هیچ حاشیه ای برگزار شود. 

در پایان این نشست هم اعضای حاضر در جلسه نکاتی را مطرح کردند و مشکلات خود را به گوش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رساندند.

انتهای پیام


10655324
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان در حکمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان را منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در فینال تپانچه ۲۵ متر در مسابقات جهانی برزیل، هانیه رستمیان در جایگاه پنجم ایستاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است