استانی 22:21 - 22 فروردین 1400

تمدید ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای روستا در ری

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از تمدید ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای ری تا ساعت ۲۴ خبر داد و اظهار داشت: فرایند ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان ری از روز دوشنبه ۱۶ فروردین آغاز و طی هفت روز در روز یکشنبه (روز جاری) ۲۲ فروردین ماه پایان می‌یابد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: برابر اعلام دبیر ستاد انتخابات کشور، ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا تا ساعت ۲۴ تمدید شد که در بخشداری‌های شهرستان ری تا ساعت مقرر ثبت نام از داوطلبین صورت می‌گیرد.

معاون استاندار تهران بیان داشت: داوطلبین تا ساعت ۲۴ روز جاری می‌توانند از روش‌های الکترونیکی و غیر حضوری و همچنین حضور در بخشداری‌های تابعه شهرستان ری اقدام به ثبت نام کنند.

وی عنوان داشت: آبادانی و توسعه یک روستا در گرو مدیریت جامع و مطلوب است و تحقق این موضوع با حضور افراد کارآمد و اصلح در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی روستا می‌باشد و با توجه به سوال تعدادی از داوطلبین بر اساس قانون انتخابات، نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی روستا پس از کسب رأی کرسی شورا بایستی در حوزه انتخابیه بخش سکونت داشته باشند.


11021288
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است