اجتماعی 12:01 - 08 تیر 1403
حجت الاسلام ادیانی گفت: مشارکت در انتخابات در بُعد خارجی مایه آبرو و کوتاه شدن زبان دشمنان و بدخواهان نسبت به این نظام مقدس خواهد شد.

مشارکت در انتخابات مایه وحدت، انسجام، عزت و آبروی ایران اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین "سید علیرضا ادیانی" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور صبح امروز هشتم تیرماه در اولین دقایق شروع اخذ رأی، با حضور در یکی از شعبات اخذ رأی در مشهد مقدس پس از انجام تکلیف شرعی، سیاسی و اجتماعی خود در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما با گرامی داشتن یادو خاطره شهید جمهوری، خادم الرضا، سید الشهداء خدمت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش گفت: پیشاپیش به ملت قهرمان ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم که امروز یکبار دیگر با حضور و مشارکت گسترده خود در این آزمون تعیین کننده انتخابات، حماسه‌ای مهم رقم خواهند زد.

این مقام مسئول افزود: از این فرصت استفاده می‌کنم و این روز بزرگ را به ملت ایران اسلامی و هم رزمان خود در نیرو‌های مسلح به ویژه خانواده بزرگ انتظامی که امنیت صندوق‌ها و شهر‌ها را تأمین می‌کنند تا آحاد مردم با آسودگی خاطر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و وظیفه دینی، شرعی و سیاسی خود را انجام دهند، صمیمانه تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور تاکید کرد: از عموم مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ و شریف انتظامی درخواست دارم در اولین فرصت ممکن به همراه خانواده پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و به تکلیف شرعی، انقلابی و سیاسی خود عمل نمایند.

ادیانی ادامه داد: باید یاد کنم از امام راحل عظیم الشأن (ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی که به معنای واقعی ملت ایران را بر سرنوشت خود و تعیین مسئولان گوناگون کشور نقش آفرین و تعیین کنند ساخت تا ایرانیان عزیز خودشان سرنوشتشان را رقم بزنند.

وی با تاکید به اینکه حضور و مشارکت در انتخابات، هم حق قانونی و هم تکلیف شرعی، سیاسی و اجتماعی ملت ایران است، افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم امروز با انتخاب خودشان یکی از مهمترین جایگاه‌های کشور که رئیس قوه مجریه است و عهده دار اجرای قانون اساسی است را تعیین خواهند کرد و این یعنی مردم از ارکان اصلی این نظام مردمی و تعیین کننده هستند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: انتخابات پرشور و پر رونق همانطور که مکرر از لسان مبارک رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) شنیده ایم، اولین ثمره اش این است که دشمنان و بدخواهان این نظام مقدس را روسیاه و مأیوس خواهد کرد و مایه عزت و آبروی جمهوری اسلامی در جهان خواهد شد و امید را در دل همه حق باوران به ویژه جبهه مقاومت و کسانی که ندای حق طلبانه را شنیده اند زنده‌تر خواهد کرد و آنان را در ادامه راه معنوی خود برای رسیدن به هدف بزرگی که دارند، ثابت قدم و مصمم‌تر خواهد کرد.

وی به ارمغان آوردن امنیت پایدار را از دیگر ثمرات مشارکت مردم در انتخابات امروز دانست و افزود: انتظامی جمهوری اسلامی امروز در کنار اینکه امنیت شعب اخذ رأی را به عهده دارد، دوشادوش مردم و همراه با آنان در این آزمون مهم و سرنوشت ساز حضور و مشارکت فعال و چشمگیر دارد و هم با انجام وظیفه سازمانی و نیز با رأی دادن در راستای تحقق امنیت پایدار جامعه اسلامی گام بر می‌دارند، که این امنیت مطلوب و پایدار زیرساخت و زیر بنای همه فعالیت‌های گوناگون کشور است.

حجت الاسلام ادیانی با جمع بندی سخنان خود گفت: پس مشارکت در انتخابات در بُعد خارجی مایه آبرو و کوتاه شدن زبان دشمنان و بدخواهان نسبت به این نظام مقدس خواهد شد و در بُعد داخلی نیز مایه وحدت و انسجام ملی و نمایش قدرت جمهوری اسلامی و نشان دادن علاقه مندی به این نظام الهی و همینطور تحقق امنیت مطلوب و پایدار می‌باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در خاتمه با مخاطب قرار دادن ملت ایران تصریح کرد: ملت مسلمان ایران امروز با بصیرت خود به سمت صندوق‌های اخذ رأی بشتابند و با مشارکت خود مانند همیشه حماسه ساز باشند و در کنار آن با بصیرت خود رئیس جمهوری انتخاب نمایند تا بتواند راه نورانی سیدالشهداء خدمت آیت الله رئیسی را ادامه دهد.


12067957
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قیومی گفت: اجرای مصوبه شورای شهر تهران درخصوص اعطای مجوز به شهرداری جهت انعقاد معاملات و سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه حمل و نقل شهری بلامانع است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» زاکانی گفت: براساس اقدامات انجام شده ۲ تا ۳ ماه آینده پایانه فعلی شرق تهران به مساحت پنج هکتار تخلیه و به پایانه جدید منتقل می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ویژه برنامه گرامیداشت روز مباهله با حضور مسئولان حوزه حج و زیارت در جمع زائران ایرانی در مکه مکرمه برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آخرین مهلت ثبت‌نام و ضوابط دریافت پروانه موکب‌های اربعین را اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری یک شرور در خیابان دماوند خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار موتورسیکلت خبر داد. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه آرای ریخته شده به صندوق‌ها، رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: مردم همیشه در صحنه خوش درخشیدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که هنگامی که لوله‌کشی درحال انجام بوده است، رهگذری این اسکلت را مشاهده و پس از عکس‌برداری از آن بلافاصله موضوع را به کلانتری محل گزارش کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲۰۸۳ کارتن بلوریجات قاچاق به ارزش حدودی ۱۰ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: در عملیات متهم که از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه دار پایتخت بود؛ ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است