اجتماعی 15:22 - 07 آذر 1402
رئیس پلیس آگاهی پایتخت امروز سه‌شنبه از دستگیری مردی خبر داد که دختر ۱۳ ماهه خود را ربوده بود.

ربایش نوزاد ۱۳ ماهه در تهران؛آدم‌ربا دستگیر شد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز سه شنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۲ رئیس پلیس آگاهی پایتخت سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی از بازداشت پدری خبر داد که دختر 13 ماهه خود را در تهران ربوده بود.

سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی گفت: چندی قبل زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت که از همسرم جدا شدم و دادگاه به دلیل اینکه او مشکلات روحی و روانی دارد حضانت دختر 13 ماهه‌ مان را به من داده است اما همسر سابقم به طور ناگهانی فرزندم را از خانه دزدید و متواری شد.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان وارد عمل شده و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین متوجه شدند که متهم با نقشه قبلی مرتکب جرم شده و چند روزی می‌شود که به محل کار خود مراجعه نکرده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در مرحله بعدی با استفاده از اقدامات اطلاعاتی پی بردند، متهم پس از ربودن دختر 13 ماهه راهی ورامین شده و در خانه‌ای سکونت دارد که همین سرنخ کافی بود تا وی در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

سردار گودرزی متذکر شد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم بی درنگ راهی ورامین شدند و متهم را با کسب مجوز‌های قضائی دستگیر و دختر 13 ماهه را پیدا کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در همان بازجویی‌های‌ اولیه به جرم خود با همکاری برادرش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان قرار گرفتند.

پایان پیام/

 

 

 


12011095
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از تصویربرداری از یک قلاده توله پلنگ در منطقه شکار ممنوع کوه سفید این شهرستان با دوربین تله‌ای خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از تصویربرداری از یک قلاده توله پلنگ در منطقه شکار ممنوع کوه سفید این شهرستان با دوربین تله‌ای خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، اعلام کرد: امروز و فردا همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار، طبق روال روز‌های قبل فعال است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» امروز و فردا همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار، طبق روال روز‌های قبل فعال است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد گفت: کسانی که به قداست‌شکنی نماد‌های مذهبی دست می‌زنند بدانند که دستگاه قضایی با آنها برخورد قاطع خواهد کرد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد حیات کمیته امداد از اجرای ۶۰ هزار آموزش مهارتی برای مددجویان تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران گفت: تا پایان سال بزرگراه شهید شوشتری تکمیل و فاز یک آن که شامل ۹ و نیم کیلومتر ابتدایی است، زیر بار ترافیک می‌رود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان بازرسی کل کشور با ارسال نامه‌ای به وزارت جهاد کشاورزی در خصوص مدیریت بازار کالا‌های اساسی و تأمین ذخایر کالا‌ها هشدار داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پیرو انتشار برخی اخبار مبنی بر ضبط گوشی‌های آیفون رجیستر نشده در ایستگاه‌های مترو، شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه این خبر را تکذیب کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در آستانه اربعین حسینی (ع) توصیه‌هایی را به زائرین عتبات عالیات ارائه کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است