ورزشی 08:39 - 01 مهر 1401

بازگشت عدالت و اتحاد به سیستم معیوب کشتی فرنگی

به گزارش خبرنگار مهر، بی تردید با کناره گیری محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی و انتخاب سرمربی جدید، بسیاری از مدعیان پشت خط مانده و مغضوب می‌توانند با امید و انگیزه بالایی برای تصاحب دوبنده تیم ملی وارد گود شوند.

در طول سالیان اخیر که سکان هدایت تیم ملی کشت فرنگی در دست محمد بنا قرار داشت، شاهد طلوع امیدبخش و غروب زودهنگام مدعیانی بودیم که با هزار امید و آرزو به این عرصه آمدند اما خیلی زود در سایه انتصاب و نگاه شخصی سرمربی قبلی در نحوه چیدمان تیم ملی، محو و ناپدید شدند.

حالا این جماعت پشت خط مانده و ناامید با تغییرات اخیر در رأس امور کشتی فرنگی، امید فراوانی به بازگشت دارند و می‌توانند بدون دغدغه در رقابتهای انتخابی شرکت کنند. رقابتهایی که باید بطور حتم از سوی حسن رنگرز و کادر فنی جدی گرفته شود و فرصت را عادلانه به تمام مدعیان و پتانسیل کشتی فرنگی کشورمان بدهد.

بازگشت عدالت و اتحاد به سیستم معیوب کشتی فرنگی

هر چند انتصاب در تیم ملی کشتی فرنگی گاهی اوقات با نتایج درخشان و طلایی همراه بود، اما همین انتصاب به از بین رفتن نسل ارزشمند و جوانی انجامید که می‌توانست هم اکنون جانشین بزرگان کشتی فرنگی باشد و مدعیان آن یکی پس از دیگری دوبنده تیم ملی را دست به دست کنند. اتفاقی که به دلیل نگاه خودمحور سرمربی پیشین رخ نداد و باعث شد ستارگان کشتی فرنگی ایران با مثل علی ارسلان مهاجرت کنند یا مثل برخی دیگر از اوج جوانی، خانه نشین و منزوی شوند. کشتی فرنگی ایران علاوه بر ستارگانش، اتحاد و همدلی تیمی را هم از دست داده بود و با کمی دقت بر حال و احوال تیم می‌شد فهمید، یکپارچگی و اعتماد بین کادر فنی و کشتی‌گیران جای خود را به بدبینی و کدورت داده بود.

حال با توجه به میراث مدیریتی محمد بنا در کشتی فرنگی، حسن رنگرز به عنوان سکان‌دار جدید تیم ملی باید نگاه ویژه و جدی به فرایند انتخابی داشته باشد و آب از دست رفته را به جوی بازگرداند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و اهالی کشتی، محمد بنا از حضور در رأس امور کشتی فرنگی اشباع شده بود و این رشته مدتهاست نیاز به تغییر داشت. به همین دلیل نباید تصمیم فدراسیون کشتی در این عرصه را احساسی و عجولانه خواند، چراکه سیستم کهنه و معیوب مدیریتی کشتی فرنگی سالهاست تشنه این تغییرات بود.


11695459
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است