اجتماعی 13:51 - 31 شهریور 1403
مهمانان سی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بازدید کردند.

بازدید مهمانان کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از پل طبیعت

سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به نمایندگی از شهرداری تهران به مهمانان سی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی خوشامدگویی گفت و افزود: علیرغم تآکید‌ها و پافشاری‌های بسیار قرآن و رسول اعظم اسلام بر ضرورت حفظ وحدت، برادری و پرهیز از تفرقه و پراکندگی میان مسلمانان با کمال تأسف، امروز درد تفرقه و جدایی میان مسلمانان یکی از درد‌های مهم و بزرگ در جهان اسلام است. در حالی که مشترکات دینی فراوان میان امت اسلامی مانند کتاب الهی، وجود نازنین پیامبر عظیم‌الشان و قبله واحد می‌تواند یک پیوند عاطفی و معنوی عمیق میان ما ایجاد کند و دل‌ها و احساسات ما را به یکدیگر متصل نماید و در جهان آشفته امروز قدرت مادی و معنوی بی‌نظیری را برای ما مسلمانان به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل پراکندگی، ناسازگاری و بعضاً رویارویی جوامع و کشور‌های مسلمان شاهد درد، رنج و فقر و آوارگی بسیاری در بین خودمان هستیم و این وضعیت ناگوار روز به روز دشمنان قسم خورده ما را در ظلم و جنایت علیه مسلمانان به ویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین جسورتر و بی‌باک‌تر می‌سازد که نمونه‌های بارز آن را در جنایت دهه‌ها، سال‌ها، ماه‌ها و روز‌های اخیر رژیم جعلی، غاصب و اشغالگر، وحشی و جانی اسرائیل شاهد هستیم.

مسئول دبیرخانه مجموعه گردشگری و تفریحات شهر تهران بیان کرد: امروز تنها چاره درد‌ها و رنج‌های تاریخی مسلمانان و عامل بنیادین پیشرفت، بالندگی و شکوفایی کشور‌های مسلمان همدلی، اتحاد و پیمان برادری عملی و پرهیز از چند دستگی و تفرقه است. همه‌ی ما باید وحدت و یکپارچگی، دوستی و برادری را رسم العین خود قرار دهیم و از دشمنی‌ها و کینه توزی‌ها و ویرانگری‌ها بپرهیزیم.

مهمانان سی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در بازدید از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از آسمان نمای گنبد مینا، پل طبیعت و بوستان آب و آتش بازدید کردند.


12094886
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران از مجروحان اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان عیادت کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس راه راهور فراجا اعلام کرد: پس از تخلیه بار ترافیکی مسیر شمال به جنوب محور هراز، تردد در این محور به حالت عادی بازگشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ۵۰۰ مدرسه جدید برکت با مشارکت خیرین و وزارت آموزش و پرورش در مناطق محروم افتتاح می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا اعلام کرد: محور هراز در مسیر شمال به جنوب از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه مسدود شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مهمانان سی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بازدید کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور کنترل نشده اتباع غیرمجاز در مناطقی از شهر می‌تواند تبعات فرهنگی و اجتماعی جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه از راه‌اندازی سامانه «همیار اتوبوس» خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» امدادگران یزدی شب گذشته آسمان شهر خود را نورباران کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: با اقدامات و تدابیر اتخاذ شده اکنون همه مدارس استان تهران آماده حضور دانش‌آموزان در همه دوره‌های آموزشی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس راهور فراجا از احتمال افزایش حجم ترافیک در محور‌های پرتردد شمالی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است