بین‌الملل 17:58 - 31 شهریور 1403
نخست وزیر موقت لبنان، سفر خود به نیویورک را به دلیل تحولات مربوط به تجاوزات رژیم صهیونیستی به کشورش لغو کرد.

میقاتی سفرش به نیویورک را لغو کرد

«نجیب میقاتی» نخست وزیر موقت لبنان امروز شنبه گفت: من سفر به نیویورک را لغو کرده‌ام و هیچ اولویتی بالاتر از توقف کشتار اسرائیل در لبنان نیست.

نخست‌وزیر دولت موقت لبنان اعلام کرد که با توجه به تحولات مربوط به حملات اسرائیل به لبنان، تصمیم گرفته است در فعالیت‌های مجمع عمومی سازمان ملل شرکت نکند.

طبق گزارش «النشره»، نجیب میقاتی گفت: از جامعه جهانی می‌خواهیم موضع روشنی در قبال کشتار‌های وحشتناک اسرائیل در لبنان اتخاذ کند.

منبع: ایسنا


12094942
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه اجتماعی ایکس سرانجام اعلام کرد از دستورات اعلام شده از سوی دستگاه قضایی برزیل تبعیت خواهد کرد. 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی از هزینه ۱۰۰ میلیارد دلاری اسرائیل برای جنگ علیه نوار غزه و لبنان خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی شلیک ده‌ها موشک از سوی لبنان به سرزمین‌های اشغالی، رژیم اشغالگر سطح آماده‌باش خود را افزایش داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مشاور امنیت ملی آمریکا گفت وضعیت برای ارائه پیشنهاد توافق آتش‌بس که مورد قبول رژیم صهیونیستی و حماس باشد، مهیا نیست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» «سید عبدالملک الحوثی» امروز گفت: ملت عزیز یمن به هدف بزرگ استقلال و آزادی در انقلاب ۲۱ سپتامبر خود رسیدند و دشمنان در نقشه خود برای سیطره دوباره بر کشور ما شکست خوردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های عرب زبان منطقه با اشاره بیانات امروز شنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند که ایشان در این بیانات بر وحدت اسلامی حول محور فلسطین تاکید کردند و اتحاد امت اسلامی را علاج مشکلات جهان اسلام دانستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی بارش‌های سیل‌آسا در ژاپن، دست کم یک نفر کشته، چندین نفر مفقود و هزاران نفر از منازل خود تخلیه شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مردی که در سال ۱۹۹۹ به قتل محکوم شده بود، دیروز با تزریق کشنده در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا اعدام شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» طبق تازه‌ترین نظرسنجی‌های برگزار شده از سوی پایگاه‌های افکارسنجی غربی، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پیشتازی بیشتری نسبت به رقیب جمهوری‌خواه خود کسب کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تحلیلگران بر این باورند که اعلام ولیعهد سعودی مبنی بر اینکه کشورش روابط خود با رژیم صهیونیستی را قبل از تشکیل کشور فلسطین عادی نمی‌کند، با هدف فشار برای پایان دادن به جنگ در نوار غزه و جلوگیری از گسترش آن به یک جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است