اجتماعی 10:36 - 08 تیر 1403
استاندار تهران گفت: شرایط استان تهران به لحاظ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایده آل و امنیت برقرار است و عوامل اجرایی حاضر هستند.

فرآیند اخذ رای در استان تهران راس ساعت آغاز شد و امنیت کامل برقرار است

علیرضا فخاری صبح جمعه ۸ تیرماه و همزمان با آغاز فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از همه مردم، خاصه شهروندان استان تهران که از ساعات ابتدایی صبح امروز هشتم تیرماه مشتاقانه برای انجام تکلیف و آزمون سیاسی پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند، اظهار کرد: تعداد ۶ هزار و ۶۹۴ شعبه اخذ رای در سطح استان تهران مستقر شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه از مجموع صندوق‌های مستقر در استان تهران تعداد ۳ هزار و ۸۵۰ شعبه در تهران بزرگ و مابقی به سایر شهرستان‌های استان تعلق دارد، گفت: ۴۹۲ شعبه اخذ رای به صورت سیار، مختص مجموعه‌هایی که دارای جمعیت متمرکز هستند و امکان استقرار شعبه ثابت نیست پیش‌بینی شده است.

وی از استقرار همه عوامل حوزه‌های اجرایی طی اولین ساعات بامداد امروز جمعه هشتم تیرماه در محل کار خبر داد و عنوان کرد: عوامل نظارتی، اجرایی، تامین کننده امنیت و خدمات و پشتیبانی با توزیع صندوق‌ها و دستگاه‌هایی که احراز صلاحیت می‌کنند، حاضر بوده و راس ساعت ۸ صبح همه صندوق‌ها مستقر و شعب آماده پذیرش رای شدند.

فخاری از وضعیت مناسب صندوق‌ها و شعب اخذ رای در استان تهران خبر داد و بیان کرد: برخی افراد در شهر و استان تهران به تاسی از مقام معظم رهبری از همان ساعات اولیه صبح در شعب اخذ رای حاضر شدند و روند سنتی رای گیری در حال اجرا است.

استاندار تهران بیان کرد: شرایط استان تهران به لحاظ برگزاری انتخابات خوب و ایده‌آل و امنیت برقرار است و عوامل اجرایی حاضر هستند و با هیچ مشکلی مواجه نیستیم و ان‌شاءالله با نتیجه مطلوب، این انتخابات نیز به سرمنزل مقصود خواهد رسید.


12067899
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قیومی گفت: اجرای مصوبه شورای شهر تهران درخصوص اعطای مجوز به شهرداری جهت انعقاد معاملات و سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه حمل و نقل شهری بلامانع است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» زاکانی گفت: براساس اقدامات انجام شده ۲ تا ۳ ماه آینده پایانه فعلی شرق تهران به مساحت پنج هکتار تخلیه و به پایانه جدید منتقل می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ویژه برنامه گرامیداشت روز مباهله با حضور مسئولان حوزه حج و زیارت در جمع زائران ایرانی در مکه مکرمه برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آخرین مهلت ثبت‌نام و ضوابط دریافت پروانه موکب‌های اربعین را اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری یک شرور در خیابان دماوند خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار موتورسیکلت خبر داد. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه آرای ریخته شده به صندوق‌ها، رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: مردم همیشه در صحنه خوش درخشیدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که هنگامی که لوله‌کشی درحال انجام بوده است، رهگذری این اسکلت را مشاهده و پس از عکس‌برداری از آن بلافاصله موضوع را به کلانتری محل گزارش کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲۰۸۳ کارتن بلوریجات قاچاق به ارزش حدودی ۱۰ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: در عملیات متهم که از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه دار پایتخت بود؛ ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است