بین‌الملل 13:15 - 13 تیر 1403
به نوشته نشریه آمریکایی اینترسپت واشنگتن در تعقیب جاه طلبی‌ها و اهداف خود ممنوعیت‌ها و هنجار‌های اخلاقی را زیرپا می‌گذارد.

دموکراسی آمریکایی با حمایت از تروریست‌ها برای حفظ نفوذ در جهان

ایالات متحده قبلاً بی شرمانه نشان داده است که به خاطر جاه طلبی‌های خود و سلطه بر جهان آماده است از هر کسی که بخواهد، از جمله نازی‌ها و تروریست ها، حمایت کند. واشنگتن در تعقیب اهداف خود ممنوعیت‌ها و هنجار‌های اخلاقی و رفتاری را فراموش می‌کند.

نشریه آنلاین آمریکایی اینترسپت گزارش داد که ایالات متحده، علیرغم قانون ممنوعیت حمایت از گروه‌های تروریستی و نازی ها، از گردان نازی‌های «آزوف» در اوایل سال ۲۰۲۳ حمایت کرد. 

این نشریه خاطرنشان می‌کند که «آزوف» در حساب‌های خود عکس‌هایی را به اشتراک گذاشته است که در آن فرمانده گردان تحت آموزش نظامی با نظارت فرماندهی نیرو‌های ویژه ایالات متحده در اروپا ست. عکس دیگری نیز ارائه شده است که در آن مردان نظامی با لباس‌های آمریکایی پرچم‌های ایالات متحده و با نماد‌های «آزوف» را در دست دارند.

نویسندگان مقاله خاطرنشان می‌کنند که این عکس‌ها سوالات زیادی را ایجاد می‌کند، به عنوان مثال، آیا این ممنوعیت واقعاً اجرا شده است یا خیر. علاوه بر این، اینترسپت به نظر یک افسر سابق آمریکایی که نامش فاش نشده است استناد می‌کند که گفته بود وزارت امور خارجه آمریکا به جای اشاره به تاریخ گیج کننده سازماندهی مجدد و وضعیت رسمی گردان افراصط، باید «بهتر تصمیمات خود را توضیح می‌داد».

مترجم: اعظم پورکند


12069645
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور فرانسه می‌گوید در نتیجه افزایش تنش‌ها در آستانه انتخابات این کشور، برخی نامزد‌ها و فعالان سیاسی هدف حمله قرار گرفتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مذاکرات برای تبادل اسرا و برقراری آتش‌بس در غزه هفته آینده از سر گرفته می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل ائتلاف نظامی ناتو احتمال واگذاری بخشی از زمین‌های اوکراین در ازای صلح با روسیه را رد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با درخواست جنبش حماس در توافق پیشنهادی آتش‌بس مخالفت کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید که فکر می‌کند توانایی شکست دادن نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو را دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برخی مقامات نزدیک به تیم‌های مذاکره کننده از احتمال بالای دستیابی به توافق در این دور از مذاکرات خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان جهانی بهداشت گفت: کمبود شدید سوخت در نوار غزه عواقب فاجعه‌باری بر ارائه خدمات بهداشتی در این منطقه خواهد داشت. 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر مجارستان در دیدار با رئیس جمهور روسیه در خصوص «صلح در اوکراین» گفتگو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس حزب راست افراطی فرانسه می‌گوید شانس بالایی برای به دست آوردن اکثریت مطلق در انتخابات پارلمانی پیش رو دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پس از ماه‌ها انتظار، اوکراین سومین سامانه دفاع هوایی پاتریوت را از آلمان دریافت کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است