اجتماعی 17:48 - 09 شهریور 1394
ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی دامغان از افشای راز جسد نیمه‌سوخته در بیابان‌های اطراف این شهرستان، ظرف چهار روز خبر داد.

سرهنگ سیدعلی اکبر میری گفت: یک راننده کامیون عبوری، سوختن جسدی در جاده خاکی منطقه گیوتنگه در محور دامغان به سمنان را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داد.

وی با اشاره به تایید فوت فرد از سوی پزشکی قانونی، افزود: تنها سرنخ این پرونده، مشاهده یک دستگاه پژو پارس در اطراف محل جسد سوخته، توسط راننده عبوری بود.

میری ادامه داد: تحقیقات پلیس نشان داد جنازه سوخته متعلق به مردی 36 ساله بود که به شدت به ماده مخدر صنعتی شیشه اعتیاد داشته و به خاطر روحیه پرخاشگری و تهاجمی ناشی از آن، سوابق درگیری خانوادگی متعدد در پرونده خود دارد.

وی گفت: در روز حادثه نیز مقتول به دلیل استفاده از موادمخدر با برادر خود درگیر می‌شود که با ضربات چاقوی برادرش به قتل می‌رسد و جسد وی توسط برادر و پدرش، با خودروی یکی از آشنایان به منطقه کشف جسد حمل و به آتش کشیده می‌شود.

فرمانده انتظامی دامغان از اعتراف صریح عاملان این جنایت خبر داد.

۴۷۴۷


6987446
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار سعید منتظرالمهدی از برگزاری انتخاباتی امن و آرام در سراسر کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: شمارش آرا با حضور نماینده نامزد‌ها و بدون دخالت آنها انجام می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار تهران گفت: ۴۹۲ نفر از افرادی که در پایتخت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رای دادند، بالای ۹۵ سال سن دارند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر حضور مردم در ساعات باقی‌مانده از برگزاری انتخابات گفت: مردم پایتخت تخلفات احتمالی انتخابات را گزارش دهند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بیست و پنجمین نشست هیات مدیره انجمن آمبودزمان آسیایی (AOA) در ترکیه شرکت کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: مرزبانان همراه مرزنشینان ضمن تأمین نظم و امنیت مرز‌ها به تکلیف شرعی خود که همان حضور در انتخابات است عمل می‌کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده‌باش کامل آتش‌نشانی در روز برگزاری انتخابات خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار تهران گفت: شاهد شکل‌گیری استقبال پرمعنای مردم استان تهران پای صندوق‌های رأی هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دهمین نشست وزرای محیط زیست کشور‌های عضو بریکس گفت: نیازمند ابزاری برای گذار عادلانه به سوی آینده‌ای سازگار با محیط‌ زیست هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار محمدیان با حضور در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است