ورزشی 08:19 - 08 بهمن 1400

اردوی برون مرزی در یونان و مجارستان خواهیم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، «الکساندر چیریچ» سرمربی تیم ملی واترپلو تا زمان شروع اردوهای ایران در یک تیم باشگاهی فعالیت خواهد کرد.

وحید رضایی مربی تیم ملی واترپلو در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه‌های ملی پوشان در غیاب چیریچ گفت: طوری برنامه ریزی کرده‌ایم که ارتباطمان با چیریچ قطع نمی‌شود. سرمربی تیم ملی برای چهار ماه از ایران دور است و ابتدای تیرماه سال آینده در کشور حاضر و تیم را برای بازی‌های آسیایی مهیا خواهیم کرد.

وی افزود: اردوهای تیم ملی از روز چهارشنبه تعطیل و بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها قرار دارند تا در مرحله دوم مسابقات لیگ واترپلو، حاضر شوند. در این مدت بازیکنان را رصد خواهم کرد. اگر استعداد و بازیکنی که توانایی حضور در اردوهای تیم ملی را داشته باشد، او را به اردو دعوت خواهیم کرد.

رضایی تاکید کرد: ملی پوشان نیز زیر نظر هستند. پس از پایان لیگ بلافاصله اردوها را شروع خواهیم کرد. دو اردوی برون مرزی را در نظر گرفته‌ایم. اولین اردو در یونان و اردوی دوم در مجارستان برپا خواهد شد. اردوی یونان اوایل خرداد و اردوی مجارستان اواسط تیرماه انجام خواهد شد. در هر دو اردو نیز چیریچ حضور خواهد داشت.

مربی تیم ملی واترپلو اظهار داشت: با توجه به تعویق مسابقات قهرمانی جهان به احتمال بسیار مسابقات انتخابی قهرمانی جهان نیز به تعویق خواهد افتاد و ممکن است بازی‌های آسیایی ملاک انتخابی قهرمانی جهان قرار بگیرد و همین اهمیت مسابقات آسیایی را مضاعف خواهد کرد.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: تلاشمان این است که در اردوهای برون مرزی یک تورنمنت با حضور باشگاه‌ها برای انجام دیدار دوستانه برپا کنیم تا بازیکنان به شکل رسمی در یک حالت رقابتی قرار گیرند.


11429799
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است