اجتماعی 18:58 - 29 شهریور 1403
شهید ایرج خسروی یکی از شهدای امدادگر کشورمان است.

روایت زندگینامه شهید امدادگر + فیلم

شهید ایرج خسروی یکی از شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر کشورمان است که زندگینامه او در قاب سرو سرخ از شبکه دوم سیما به تصویر کشیده شده است که آن را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.


12094444
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجلاس بریکس ۲۰۲۴ با حضور کشور‌های روسیه، چین، برزیل، هند، آفریقای جنوبی، جمهوری اسلامی ایران، مصر، امارات و اتیوپی در شهر مسکو روسیه درحال برگزاری است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: در برنامه هفتم دولت مکلف شده تمامی فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد را به استخدام رسمی دولت در بیاورد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهید ایرج خسروی یکی از شهدای امدادگر کشورمان است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی گسترده در جاده قدیم کرج بعد از بزرگراه آزادگان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: هر شهروند دارای پلاک خودرو با سرشماره شهر تهران، ۲۰ روز سهمیه تردد فصلی رایگان در محدوده کنترل آلودگی هوا دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به دنبال قتل مرد سالخورده‌ای به‌خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار تهران گفت: نمایندگان مجلس با حضور ملموس در میان مردم توصیه امام راحل و مقام معظم رهبری در این حوزه را محقق می‌کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا گفت: شهروندان در خرید آنلاین به هیچ عنوان قبل از اطمینان از اصالت فروشنده، مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت نکنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است