استانی 19:43 - 06 مهر 1400

صلاحیت شهردار منتخب رباط کریم احراز نشد

علیرضا طاهری نسب در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بررسی صلاحیت شهردار منتخب رباط کریم اظهار داشت: صلاحیت شهردار منتخب رباط کریم احراز نشد.

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی روز گذشته در این خصوص پاسخ دادند و نتیجه به فرماندار رباط کریم اعلام شده است.

مدیرکل امور شهری و شهری استانداری تهران گفت: بررسی صلاحیت در استانداری تهران سختگیرانه است و به همین دلیل مناسب است، تا در انتخاب و معرفی شهرداران منتخب در استان تهران توسط اعضا شورای شهر با دقت بیشتری انجام شود.

بر اساس این گزارش، نایب رئیس شورای اسلامی شهر رباط کریم، ۳۱ مرداد ماه در گفتگو با خبرنگار مهر از ارسال صورتجلسه انتخاب «ابوالفضل کبورانی» برای صدور حکم به استانداری تهران خبر داده بود، اما ۲۱ روز بعد و در ۲۱ شهریورماه بود، که علیرضا طاهری نسب در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت حکم شهرداران سه شهر گلستان، رباط‌کریم و پرند گفته بود: همان‌طور که در نامه‌ای به شورای شهر اعلام کردیم، شهردار منتخب رباط‌کریم شرایط احراز برای این پست را ندارد.

وی علیرغم این اظهار نظر افزود: با این وجود فرآیند بررسی و استعلام‌های شهردار منتخب رباط‌کریم آغاز شده است و اگر موانع او از نظر دستگاه‌های نظارتی قابل رفع باشد، حکم وی صادر می‌شود؛ در غیر این صورت شورا باید فرد دیگری را انتخاب کند.


11248474
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است