فرهنگی‌هنری 19:21 - 28 شهریور 1403
با حضور قائم مقام شبکه مستند سیما قرارداد ساخت سری جدید مجموعه مستند «مردمان لب رود» منعقد و رسما تولید این مجموعه مستند آغاز شد.

سری جدید مستند «مردمان لب رود» تولید می‌شود

طی مراسمی با حضور یاسر فریادرس قائم مقام شبکه مستند و علی اکبر صابری مدیر روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، قرارداد تولید و پخش سری جدید مستند «مردمان لب رود» منعقد و بر گسترش همکاری‌های دو سویه تاکید شد.

سریال «مردمان لب رود»، یک برنامه مستند با محوریت تبیین نقش طرح‌ها و پروژه‌های کلان صنعت آب و برقآبی بر ارتقای فرهنگ، بهبود اقتصاد و مسائل اجتماعی مردمان اقصی نقاط کشور است که بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ۲۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تهیه و از شبکه مستند پخش خواهد شد.

همچنین در حاشیه این مراسم قائم مقام شبکه مستند از نمایشگاه دائمی ابر پروژه‌های شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران بازدید و از نزدیک در جریان توانمندی‌های فنی اجرایی این شرکت قرار گرفت.


12094144
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه ساعت ۱۷:۳۰ درباره آخرین رویداد‌ها سخنرانی خواهد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس چندین اثر سینمایی از شبکه‌ نمایش سیما پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سومین دوره نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران «رصتا» به ایستگاه پایانی رسید و از برترین‌های این صنعت تقدیر به عمل آمد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سومین دوره نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران «رصتا» به ایستگاه پایانی رسید و از برترین‌های این صنعت تقدیر به عمل آمد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این مطلب، همسر شهید علی عسگری از روز‌های سخت زندگی و تنهایی‌هایش در دوران شهادت همسرش صحبت می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مهلت نام‌نویسی بیمه تکمیلی ویژه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت تا پایان روز دوشنبه دوم مهرماه تمدید شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل تلوبیون گفت: امروز در نمایشگاه «رصتا» از سه محصول هوش مصنوعی که در تلوبیون توسعه یافته، رونمایی کردیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مرتضی حمید گفت: کتاب «سلام بر ابراهیم» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نمایشگاه بغداد شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکه‌های تلویزیونی رسانه ملی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی، برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتاب «سرو صبور» که براساس زندگی‌نامه جانباز شهید «حسین غفوری» توسط «عبدالله ذاکری» و «طاهره کبیری ارانی» به رشته تحریر درآمده است، با حضور مسئولان صندوق اعتباری هنر در محل ساختمان هنر رونمایی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است