سیاسی 14:16 - 27 اردیبهشت 1400
مدیر کل زندان‌های استان تهران:
مدیر کل زندان‌های استان تهران گفت: ۲۴ نفر از دندانپزشکان نیکوکار با حضور در ندامتگاه تهران بزرگ، خدمات رایگان به مددجویان ارائه دادند. 

گروهی از دندانپزشکان نیکوکار به زندان تهران بزرگ رفتند

به گزارش ایسنا، سید حشمت الله حیات الغیب با تقدیر از حضور گروه های جهادی در زندان های استان تهران و کمک به پیشبرد اهداف متعالی اصلاحی و تربیتی سازمان زندان ها گفت: با توجه به تأکید ریاست سازمان زندان های کشور بر امر ارتقای بهداشت و درمان و ارائه چهره جدید زندانبانی اسلامی، اجرای برنامه های پیشگیری از بیماری در زندانها اهمیت بالایی دارد، بنابراین باید به مقوله بهداشت و حفظ سلامتی زندانیان اهتمام ویژه‌ای داشت.

مدیر کل زندان‌های استان تهران ادامه داد: ۲۴ نفر از دندانپزشکان گروه های جهادی منتظران مهدی(عج)، شهید همدانی و الکفیل طی سه روز حضور در ندامتگاه تهران بزرگ، خدمات رایگان به مددجویان ارائه نموده، هزینه دندان مصنوعی برای تعداد قابل توجهی را نیز تقبل کردند.  

حیات الغیب تصریح کرد: احسان و نیکوکاری به ویژه اگر برای نیازمندان باشد، اهمیت بسزایی در رشد فرد دارد. در تمامی فضایل اخلاقی از جمله صداقت، حیا، حلم و شجاعت وقتی انسان می خواهد به اوج برسد؛ نقطه اوج فضایل برای او ایثار است.

این مقام ارشد زندان های تهران همچنین گفت: خدمات با حضور دندانپزشک در زندان ها انجام می شود و مددجویان هزینه ای بابت خدمات ارائه شده پرداخت نمی کنند و دندانپزشکان گروه های جهادی با کمک به ارتقای سلامتی و بهداشت دهان و دندان زندانیان گام بزرگی را برداشته اند و ایثار را به نقطه اوج رسانده اند. 

وی ادامه داد: از آنجا که در کشور در شرایطی قرار دارد که پروتکل های بهداشتی بایستی با دقت رعایت شود، مناسب بودن محیط زندانهای استان و تمام فضاها نقش مهمی در سلامت فیزیکی و روانی زندانیان دارد.

حیات الغیب تأکید کرد: نظارت و کنترل مستمربر عوامل‌ محیطی در ارتقای سلامت‌ افراد نقش‌ اساسی دارد و در سایه محیطی سالم و بهداشتی می توان در تغییر، رشد و باز پروری شخصیت مددجویان اثرگذار بوده، به اهداف متعالی سازمان زندانها در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد. 

مدیر کل زندان‌های استان تهران در پایان با دعوت از گروه‌های جهادی جامعه برای حضور در این عرصه گفت: در حال حاضر قریب به ۴۰۰نفر به عنوان کادر درمان در امر مبارزه با ورود کرونا و پیشگیری از بیماری در زندان های استان تهران به صورت شبانه روزی خدمت می کنند و جزء ایثارگران گمنام عرصه اصلاح و تربیت هستند و تلاش بسیاری صورت گرفته تا ضمن حفظ و ارتقای سلامت زندانیان از ورود ویروس کرونا به زندان ها پیشگیری شود.

انتهای پیام 


11070308
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر سابق امور خارجه گفت: رهبران جهان توجه خود را به پایان جنایات اسرائیل در غزه متمرکز کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان و هاکان فیدان درباره تحولات اخیر منطقه گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برخی رسانه‌ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برخی رسانه‌ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته برای قدردانی از دفاع مشروع سپاه و نیرو‌های مسلح و ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است